تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندروید 12 احتمالا به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور وای فای را ازطریق Nearby Share ممکن می‌کند

هنوز زمان نسبتا زیادی تا انتشار رسمی اندروید 12 (Android 12) باقی مانده، اما از مدتی پیش نخستین شایعه‌های مرتبط‌به این سیستم‌عامل در رسانه‌ها ظاهر شده‌اند تا به‌صورت اولیه بدانیم که باید چه انتظاراتی از اندروید 12 داشته باشیم. شایعه‌ای جدید می‌گوید در اندروید 12 امکان به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور وای فای با دستگاه‌هایی که در نزدیکی شما قرار دارند فراهم خواهد شد.

براساس گزارش خبرگزری GSMArena، در حال حال حاضر کاربران اندروید ۱۰ و نسخه‌های بعد از آن می‌توانند ازطریق کد QR اختصاصی،‌ رمز عبور وای فای را به‌اشتراک بگذارند. در اندروید 12 حتی نیازی به استفاده از کد QR نیز نخواهید داشت. ظاهرا قابلیت به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور وای فای قرار است به‌درون Nearby Share ادغام شود تا بتوانید در زمانی سریع و به‌شکلی ساده،‌ رمز عبور وای فای را به دستگاه‌های مورداعتماد ارسال کنید. 

مقاله‌های مرتبط:

البته احتمالا برای کار کردن Nearby Share باید هر دو دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده کنند. در حال حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم که سیستم به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور وای فای در Nearby Share از چه پروتکلی استفاده می‌کند. از آن‌جایی که نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده‌ی اندروید 12 در آینده‌ای نزدیک از راه می‌رسد، احتمالا جزئیات دقیق‌تری از این قابلیت خواهیم فهمید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندروید 12 احتمالا به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور وای فای را ازطریق Nearby Share ممکن می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..