تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب کارگزاران در انتخابات 1400 از کاندیدای نظامی حمایت می کند؟

هدایت الله آقایی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در رابطه با صحبت های اخیر سعید حجاریان در این باره که کاندیدای نظامی گزینه نهایی کارگزاران است، عنوان کرد: کارگزاران هنوز گزینه نهایی ندارد اما اطمینان دارم کاندیدایی جدا از جبهه اصلاحات ندارد. 

او افزود: اگر انتخاباتی شبیه به مجلس یازدهم برگزار شود و احزاب مستقل تصمیم بگیرند شاید گزینه ای مستقل بدهیم اما من عقیده دارم، حتی در انتخابات مجلس هم، تصمیم کارگزاران مبنی بر کاندیدای مستقل اشتباه بود.

آقایی خاطرنشان کرد: نزدیک انتخابات اظهارات زیادی برای بازار گرمی بیان و استفاده می شود. حجاریان قطعا میداند بزرگان حزب کارگزاران اجازه نمیدهند تابلوی این حزب توسط کسانی گردانده شود که برخی از آنها در سرکوب مطالبات مردم نقش داشته یا دارند.

این عضو حزب کارگزاران اضافه کرد: کاندیدای نظامی یا انتخابی شبیه به این، باعث انشعاب در حزب می شود.

۲۷۲۱۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب کارگزاران در انتخابات 1400 از کاندیدای نظامی حمایت می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..