تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات هلی برن و انهدام اهداف ثابت و متحرک در شب توسط بالگردهای هوانیروز /تشریح ماموریت هوانیروز در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تیپ های حرفه ای و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در این رزمایش توسط بالگردهای ترابری و پشتیبانی هوانیروز و هواپیماهای سی۱۳۰ نهاجا در نوار ساحلی و مناطق هدف فرود می آمده و به اجرای ماموریت پرداختند.

امیر قربانی ادامه داد: در این رزمایش چتربازان نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران از روی بالگرد های شنوک در حال پرواز در دریا فرود آمده و اجرای ماموریت کردند؛ همچنین عملیات هلی برن نیروهای ویژه در منطقه ساحلی توسط ۱۲ فروند بالگرد کبرا با موفقیت انجام شد.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: از دیگر عملیات های مهمی که در جریان این رزمایش انجام گرفت اجرای هلی‌برن نیروهای واکنش سریع و انهدام اهداف ثابت و متحرک در تاریکی شب بود که با موفقیت انجام شد.


 اجرای عملیات هلی برن و انهدام اهداف ثابت و متحرک در شب توسط بالگردهای هوانیروز

همچنین بنا به گزارش روابط عمومی ارتش، بالگردهای هجومی که به تازگی به سیستم پرواز در شب مجهز و مسلح شده اند برای نخستین بار در شب عملیات هلی برن و اجرای آتش در نوار ساحلی را با موفقیت در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش انجام دادند.

در این بخش از رزمایش که شب گذشته انجام شد، بالگردهای هجومی ۲۱۴ که اخیرا به سیستم پرواز در شب مجهز و مسلح شده اند، توانستند عملیات هلی برن شبانه و پشتیبانی آتش نزدیک از یگان ها را در ساحل با موفقیت انجام دهند و نیروهای مخصوص و واکنش سریع ارتش را به سرعت در مناطق مورد نظر گسترش دهند.

این عملیات برای نخستین بار در راستای ارتقاء توان رزمی و به منظور ارزیابی و مهارت و جسارت خلبانان در ماموریت‌های پرواز در شب با بهره گیری از تجهیزات و تسلیحات نوین بومی و ایرانی اجرا شد.
امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، این عملیات را اقدامی کم نظیر در  منطقه و فرامنطقه عنوان کرد و ابتکار عمل و آموزش تاکتیک‌های نوین به خلبانان و اقدام هماهنگ با یگان‌های واکنش سریع را  امیدوار کننده و موجب ارتقاء آمادگی هوانیروز دانست.

2727




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات هلی برن و انهدام اهداف ثابت و متحرک در شب توسط بالگردهای هوانیروز /تشریح ماموریت هوانیروز در رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..