تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش محسوس دما و احتمال یخبندان در کاشان

عباس ارغوانی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به کاهش سطح آلودگی هوا در این هفته اظهار داشت: پیش بینی می شود در پایان این هفته شاهد کاهش هفت تا ۱۰ درجه ای دما در دشت کاشان باشیم.

وی با بیان اینکه این کاهش محسوس دما به همراه بارش های پراکنده و خفیف همراه خواهد بود، ابراز داشت: از نیمه های پنج شنبه سیستم بارشی از غرب وارد شهرستان کاشان شده ولی به سرعت عبور خواهد کرد و بیشتر شاهد بارش های پراکنده و خفیف خواهیم بود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه در مناطق کوهستانی این بارش ها به صورت برف خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم در انتهای این هفته یخبندان در سطح شهرستان به خصوص معابر و جاده های کوهستانی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به افرادی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند توسیه اکید می کنیم که از وسایل زمستانه و زنجیر چرخ استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در روز پنج شنبه وزش باد شدید نیز متصور است که این موضوع می تواند باعث تخریب درختان و سازه های سست و ناپایدار شود.

ارغوانی با بیان اینکه توصیه می کنیم شهروندان کاشانی سیستم های آبرسانی منزل و یا محل کار خود را که در معرض ترکیدگی ناشی از یخبندان است را به صورت مناسب بپوشانند، ادامه داد: با توجه به کاهش محسوس دما از شهروندان و هموطنان عزیز می خواهیم در مدیریت مصرف سوخت اهتمام جدی داشته باشند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش محسوس دما و احتمال یخبندان در کاشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..