تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جایزه و نشان ابوالحسن نجفی در پله‌ چهارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالحسن نجفی با وسواس و کوشش ممتد در طی سال‌ها زندگی علمی و فرهنگی خود در حوزه‌های زبان‌شناسی، ترجمه، ادبیات تطبیقی، وزن شعر و فرهنگ‌نویسی، آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشت و با نظم و دقت و دانش و ادب و مهربانی و خصال‌نیکو، مشوق نویسندگان و مترجمان جوان و چهره‌ای اثرگذار در ادبیات معاصر ایران بود.

حساسیت او به درست‌نویسی و صیانت از زبان و ادبیات فارسی با انتشار کتاب «غلط ننویسیم» راه پاکیزه‌نویسی را به دانشجویان، نویسندگان و مترجمان نشان داد و نکات بسیار ظریفی از زبان فارسی را در اختیار مخاطبان گذاشت که قطعا هر معلم ادبیات یا مولف و مترجمی به دانستن آن نیازمند است. 

چهارمین دوره‌اهدای جایزه و نشان ابوالحسن نجفی به مترجمان برگزیده در روز سه‌شنبه هفتم بهمن ساعت ۱۵ با حضور هیات داوران و برگزیدگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب پیگیری کنند.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جایزه و نشان ابوالحسن نجفی در پله‌ چهارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..