تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات به‌دلیل سرپیچی از فیلتر کردن اینستاگرام به دادسرا فراخوانده شد

دادستانی کل کشور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به‌دلیل استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام، کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام‌رسان‌های خارجی، انسداد فیلترشکن‌ها و VPNها به دادسرا فراخواند.

به گزارش برنا، محمد جواد آذری جهرمی، با اعلام جرم دادستان کل کشور و شکایت صداوسیما به دادسرای فرهنگ و رسانه فراخوانده شد. همچنین گفته شده که قوه قضاییه پیش‌تر حکم فیلتر کردن اینستاگرام را صادر کرده بود.

دادستانی می‌گوید جهرمی از اجرای برخی دستورات مقام‌های دولتی هم با توجه به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام‌رسان‌های خارجی دارد؛ عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و VPNها و همچنین مصوبه حمایت از پیام‌رسان‌های بومی سرپیچی است. به‌علاوه، مردم اهواز و چند شهر دیگر، معاون سابق دادستان کل کشور و صداوسیما علیه وی ابراز شکایت کرده‌اند. شکایت صدا و سیما مربوط به اظهار نظرها درخصوص بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰ و ۸۰۰ می‌شود.

صحبت‌ها درخصوص فیلتر کردن اینستاگرام چند سال است که جریان دارد. دو سال پیش و همچنین امسال، وزیر ارتباطات در این مورد گفت که دستوری برای فیلتر شدن اینستاگرام صادر نشده است.

آذری جهرمی چند روز پیش هم با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرام خود، درمورد تاثیر فیلتر تلگرام از مخاطبانش پرسید.

استوری جهرمی درمورد فیلتر تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات به‌دلیل سرپیچی از فیلتر کردن اینستاگرام به دادسرا فراخوانده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..