تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عجیب سوء استفاده‌ آقای بازیگر از دختر دلباخته +فیلم

ماجرای سوء استفاده‌های آقای بازیگر از دختری که عاشقش شده بود+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای هر جوانی دوستی و ازدواج با مشاهیر سینما یک اتفاق جذاب و بی نظیر باشد، اما هیچ وقت نقاط منفی این رویا مورد توجه قرار نمی گیرد. البته موضوع این پرونده که حتی به دادگاه هم کشیده شده است، فراتر از یک سوء استفاده مالی است. دختری که سودای رسیدن ارتباط با یک بازیگر مشهور را داشته است، نه تنها ثروت خود را در این رابطه از دست داده است، بلکه زندگیش از هم پاشیده است.

ماجرای باورنکردنی سوء استفاده بازیگر مشهور با دختر جوانی که آرزوی ازدواج با وی را داشته است، در ویدیو پایین قابل مشاهده است. 

منبع: تی وی پلاس

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عجیب سوء استفاده‌ آقای بازیگر از دختر دلباخته +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..