تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار به کاربران در حال کوچ از واتساپ/ مراقب خطر سقوط از چاله به چاه باشید!

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند هفته‌ای است که پیامرسان واتساپ مورد انتقادات شدید قرار گرفته است، که ناشی از تصمیم قبلی این شرکت برای تغییر برخی از شرایط مربوط به حریم خصوصی کاربران این پیام‌ رسان بود. این امر باعث شد محبوب‌ترین برنامه پیام رسان بازار، با وجود تمام امکاناتی که قبلا فراهم کرده بود، از اعمال قوانین جدید خود خودداری کند.

کاربرانی که از این پیامرسان استفاده می‌کردند تصمیم گرفتند به پیامرسان دیگری بروند اما این نکته را نادیده گرفتند که سایر برنامه‌ها و وب سایت‌ها به مراتب بیشتر از واتساپ مخرب حریم خصوصی هستند! زاک دافمن، متخصص امنیت و نظارت بر اینترنت، طبق آنچه دیروز مجله Forbes گزارش داد، کاربران بعد از ترک واتساپ به پیام‌ر‌سان فیسبوک هجوم بردند بدون آن که از مشکلات خبر داشته باشند.

وی افزود: "همه ما می‌دانیم که فیس بوک از داده‌های ما امرار معاش می‌کند و سود می‌برد، بنابراین ما آن را پرداخت می‌کنیم و هزینه خدمات رایگان آن را می‌پردازیم. " علاوه بر این، وی تاکید کرد که رمزنگاری گفتگو‌ها یک سوپاپ امنیتی کلی است که بیشتر برنامه‌های پیام رسان با آن وارد بازار می‌شوند. با این حال، ما نباید رمزگذاری را برای امنیت پیام رسان خود کافی بدانیم.

فیسبوک

دافمن همچنین در مورد یکی از پارادوکس‌های واکنش‌های خشن نسبت به واتس اپ، یعنی تهدید کاربران برای ترک آن واکنش نشان داده و گفت: "فیس بوک نیز نمی‌تواند پس از به روزرسانی اطلاعاتی که شما درخواست کرده‌اید و حریم خصوصی که شما انتظار دارید را برایتان برآورده کند." این حرف خشم کاربران را فرو نشاند، زیرا فیسبوک قبلا نشان داده بود که بر محتوای مسنجر نظارت و برای کاربران پیام ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار به کاربران در حال کوچ از واتساپ/ مراقب خطر سقوط از چاله به چاه باشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..