تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس تبلیغات بر اساس رفتار کاربران برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود

اگر در حوزه مارکتینگ و فروش مشغول به فعالیت هستید، به‌خوبی می‌دانید که کلاس‌بندی کاربران برای نمایش تبلیغات اهمیت ویژه‌ای دارد و تا چه حد می‌تواند با بهینه‌سازی بودجه کمپین‌ به کمک تمرکز روی مشتریان بالقوه، تأثیر تبلیغات را افزایش بدهد .به‌طور مثال اگر محصولی دارید که مختص خانم‌ها است، احتمالا به‌دنبال روشی هستید که تبلیغات خود را تنها به خانم‌ها نمایش بدهید.

تبلیغات دیجیتال توانسته است با استفاده از دیتا و هوش مصنوعی، ابزارهایی در اختیار کاربران وب قرار دهد که کاربران هدف خود را بیابند و تبلیغات دقیق‌تری به ‌آن‌ها نمایش بدهند. سرویس ارائه‌شده توسط یکتانت در پاسخ به این نیاز طراحی شده است.

سرویس تبلیغات رفتار محور با استفاده از هوش مصنوعی و آنالیز رفتار کاربران در وب‌سایت‌های ناشر تبلیغات، آن‌ها را در کلاس‌های مشخصی جا می‌دهد. تعداد وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده و توانایی آنالیز دقیق، امکان ایجاد کلاس‌های دقیق با تعداد کاربران قابل‌توجه را فراهم می‌کند. در حال حاضر دو نوع کلاس براساس ویژگی‌های دموگرافی و ویژگی‌های رفتاری کاربران ایجاد شده است.

در گروه کلاس‌های دموگرافی امکان تفیکیک کاربران براساس جنسیت وجود دارد و تبلیغ‌کننده‌ها می‌توانند انتخاب کنند که تبلیغات خود را به خانم‌ها، آقایان یا هر دو نمایش بدهند. در مرحله بعد و در گروه کلاس‌های رفتاری، تبلیغ‌کننده‌ها می‌توانند انتخاب کنند که تبلیغات خود را به کلاس‌های فعالان اقتصادی، علاقه‌مندان تکنولوژی، علاقه‌مندان مد و زیبایی، خانم‌های خانه‌دار و تناسب اندام نمایش بدهند.

این نوع سگمنتیشن نیاز به این دارد که تبلیغ‌کننده‌ها شناخت خوبی از پرسونای هدف هر کمپین داشته باشند و براساس این شناخت تصمیم بگیرند کدام کلاس را برای تبلیغات هدف قرار بدهند.

این سومین محصول از گروه تبلیغات هدفمند است که در سال ۹۹ توسط یکتانت عرضه شده است. به نظر می‌رسد یکتانت سه‌گانه هدفمندی خود را تکمیل کرده است. حال باید منتظر باشیم تا ببینیم در سال ۱۴۰۰ چه اتفاقی در صنعت دیجیتال مارکتینگ کشور علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس تبلیغات بر اساس رفتار کاربران برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..