تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازی با یک میلیون بیننده!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توافقات صورت گرفته، مسوت اوزیل سرانجام در آستانه فسخ توافقی قرارداد خود با آرسنال قرار گرفته و با نهایی شدن این فرایند، به عنوان بازیکن آزاد به فنرباغچه خواهد پیوست. او یکشنبه شب و پس از خداحافظی از هم‌تیمی‌های خود، لندن را به مقصد استانبول ترک کرد؛ پروازی که توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرده است.

به گزارش Flight Radar، در پربازدیدترین زمان بیش از ۳۱۲ هزار نفر به شکل همزمان روند پرواز KOC10 که حامل اوزیل بوده را از این وبسایت دنبال کرده و با در نظر گرفتن تمامی مشاهدان، بیش از یک میلیون نفر در جریان جزئیات این پرواز قرار گرفته‌اند! پرواز اوزیل ۲ ساعت و ۵۳ دقیقه به طول انجامید و در دقایق پایانی شب در استانبول فرود آمد.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازی با یک میلیون بیننده!/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..