تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی روز دوشنبه هواشناسی استان تهران، از امشب تا ظهر چهارشنبه، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد بخصوص در نیمه جنوبی استان انتظار می رود.

همچنین از عصر چهارشنبه تا عصر پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف، وزش باد شدید در ارتفاعات و احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

بر این اساس، از بامداد پنجشنبه تا صبح شنبه کاهش قابل ملاحظه دما بین ۸ تا ۱۵ درجه ای در استان و یخبندان سطح زمین به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه ۱۴ و ۳، سه شنبه ۱۳ و ۴، چهارشنبه ۱۴ و ۱- ، پنجشنبه ۶ و ۴- و جمعه ۵ و ۵- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ورامین با ۱۴ درجه و فیروزکوه با منفی ۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بود.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..