تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساندبار ۴۰۰ دلاری JBL معرفی شد

JBL که سال گذشته اولین ساندار دالبی اتموس خود را معرفی کرده بود، به گزارش Engadget در سال ۲۰۲۱ از یک ساندبار دیگر مجهز به این فناوری رونمایی کرده است. ساندبار جدید این شرکت که Bar 5.0 MultiBeam نام دارد، با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. یکی از ویژگی‌های ساندبار JBL این است که می‌تواند از جهت‌های مختلف صدا تولید کند و صدای 3D به وجود بیاورد.

مقاله‌ی مرتبط:

JBL با استفاده از تکنولوژی دالبی اتموس مجازی می‌تواند هشت بلندگو یا بیشتر را شبیه‌سازی کند. این تکنولوژی روی ساندبارهای جدید این شرکت هم قرار گرفته است. این ساندربار JBL به تکنولوژی MultiBeam هارمن مجهز شده‌ و از چهار بلندگوی پسیو بهره می‌برد که بدون ساب‌ووفر صدای باس خوبی تولید می‌کنند. همین موضوع باعث شده است که قیمت این محصول کاهش پیدا کند و وزن کمتری داشته باشد.

در حال حاضر زیاد در مورد ویژگی‌های ارتباطی این محصول نمی‌دانیم؛ اما مشخص شده است که از اپل ایرپلی ۲، گوگل کست و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. با استفاده از الکسا می‌توان از این ساندبار به‌عنوان بخشی از یک سیستم صوتی بزرگ که در چند اتاق قرار گرفته است استفاده کرد.

متأسفانه هنوز عملکرد این ساندبار مورد بررسی قرار نگرفته است و کیفیت آن مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساندبار ۴۰۰ دلاری JBL معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..