تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت ترامپ محدودیت‌ بیشتری برای هواوی ایجاد کرد

به گزارش MSPoweuser، دونالد ترامپ محدودیت‌ بیشتری برای هواوی ایجاد کرده و به‌طور خاص، به شرکت اینتل اشاره شده که حق ندارد محصولات خود از جمله تراشه‌های جدید را به هواوی بفروشد. دولت ترامپ  ماه می سال ۲۰۱۹ فهرستی منتشر کرد که در آن نام شرکت‌هایی مشمول تحریم قرار گرفته بود. شرکت‌های آمریکایی برای تجارت با شرکت‌هایی که در این لیست قرار دارند، باید اجازه رسمی دریافت کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

اینتل از جمله شرکت‌هایی است که برای تجارت با هواوی نیاز به مجوز دارد. محدودیت‌های پیش‌آمده برای هواوی باعث شد این شرکت برند آنر را بفروشد و جایگاه خود به‌عنوان دومین تولیدکننده موبایل در دنیا را از دست بدهد. اکنون این جایگاه در اختیار سامسونگ قرار دارد.

این اقدام دولت ترامپ به ‌احتمال زیاد آخرین تلاش در مسیر ایجاد محدودیت برای شرکت‌های چینی از جمله هواوی است. دولت ترامپ همکاری با بسیاری از شرکت‌های چینی را تهدید امنیت ملی می‌داند.

رویترز براساس ایمیلی از Semiconductor Industry Association، می‌گوید این محدودیت‌ جدید برای کاهش در خواست مجوز همکاری با هواوی بوده است و حتی برخی از درخواست‌های قبلی فسخ شده‌اند.

براساس اطلاعات منتشرشده، هشت در خواست مجوز از سوی چهار شرکت که قصد همکاری با هواوی داشته‌اند، باطل شده است. یکی از این درخواست‌ها برای تأمین حافظه فلش برای هواوی بوده که ارزش آن ۲۸۰ میلیون دلار اعلام شده است.

هنوز نمی‌دانیم این محدودیت‌ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا دولت جدید آمریکا آن‌ها را لغو می‌کند یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت ترامپ محدودیت‌ بیشتری برای هواوی ایجاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..