تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطه اپل بر بازار هدفون‌های کاملا بی‌سیم در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰

خبرگزاری MacRumors باتوجه‌به اطلاعات به‌دست‌آمده از جامعه‌ی آماری کانترپوینت، گزارش جدیدی را مبنی‌بر فروش گجت‌های پوشیدنی در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۰ تدوین کرده است. براساس این گزارش، محصولات اپل بیش از ۲۹ درصد از محموله‌های هدفون‌های کاملا بی‌سیم (TWS) را تشکیل داده‌اند. دراین‌میان، ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها موسوم به اپل واچ نیز توانسته ۲۸ درصد از کل سهم بازار ساعت‌های هوشمند را کسب کند.

مقاله‌ی مرتبط:

کانترپوینت بازار پوشیدنی را به پنج بخش تقسیم کرده است که در بین آن‌ها، لباس‌ها و مچ‌بندهای هوشمند بیشترین تعداد فروش را ثبت کرده‌اند؛ اما با وجود قیمت گران‌تر محصولات اپل در‌مقایسه‌با سایر رقبا، غول دنیای فناوری پیوسته رشد فروش خود را حفظ کرده و عملکردش چشمگیر است.

برخی از صاحب‌نظران صنعت بر این باورند اکوسیستم قدرتمند iOS که معمولا از مصرف‌کنندگان دارای درآمد زیاد تشکیل می‌شود، عامل اصلی رشد فروش محصولات پوشیدنی اپل بوده است. افزون‌براین، گفته می‌شود کسب‌وکار پوشیدنی‌های سامسونگ نیز رشد زیادی تجربه کرده است.

در گزارش مذکور، آمده است جدا از اپل، تمایل مصرف‌کنندگان به خرید محصولات مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی معطوف بوده است؛ به‌طوری‌که نیمی از دَه برند پرفروش محصولاتی در بازه‌ی قیمتی ۲۰ تا ۵۰ دلار عرضه کرده‌اند و شیائومی، یکی از برندهای خوش‌قیمت‌، با کسب ۱۳ درصد از سهام بازار، در رتبه‌ی دوم فهرست کانترپوینت قرار گرفته است. جامعه‌ی آماری یادشده انتظار دارد صنعت هدفون بی‌سیم در سال جاری میلادی با ۸۸ درصد رشد به ۲۳۸ میلیون دستگاه برسد. از قرار معلوم، بخشی از این امر به‌دلیل نبود جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و حذف هدفون‌های سیمی از جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند است. لیز لی، تحلیلگر ارشد کانترپوینت، در‌این‌باره می‌گوید:

روند حذف جک و هدفون از دستگاه‌ها در حال تبدیل به محرکه‌ی بزرگی برای رشد بخش TWS (هدفون‌های کاملا بی‌سیم) است. همچنین، این امر به رشد استفاده از رسانه‌ها در گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند و TWS به‌عنوان یکی دیگر از لوازم جانبی ضروری در نظر گرفته خواهد شد.

افزون‌براین، کانترپوینت معتقد است همه‌گیری ویروس کرونا و به‌تبع آن بحران بهداشت جهانی، به افزایش علاقه‌ی مصرف‌کنندگان به سلامتی و تناسب‌اندام کمک کرده است و احتمالا به رشد بیشتر ساعت‌های هوشمند نیز کمک خواهد کرد. این شرکت تخمین می‌زند بازار ساعت‌های هوشمند در میان‌مدت رشد متوسط ​​دو‌رقمی تجربه خواهد کرد و با کاهش قیمتی نسبی محصولات، این رشد با سرعت بیشتری ادامه یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطه اپل بر بازار هدفون‌های کاملا بی‌سیم در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..