تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوگاتی تایپ 57 مدل ۱۹۳۷ با قیمت ۷ میلیون دلار حراج می‌شود

در کلاس خودروهای کلاسیک ساخته‌شده در دوران پیش از جنگ جهانی دوم، محصولات بوگاتی دارای ارزش بسیار بالایی هستند. سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۴۰، اوج زیبایی و شکوه مدل‌های ساخت برندهای فرانسوی، انگلیسی و آلمانی محسوب می‌شود. بعد از پایان جنگ جهانی دوم و از ابتدای دهه‌ی ۱۹۵۰ به بعد، خودروهای کلاسیک ساخت ایتالیا از برندهای فراری، آلفارومئو و مازراتی، بیش از رقبا مورد توجه ککسیونرها قرار گرفتند.

مدل‌های مختلفی از بوگاتی تایپ 57 در دنیا وجود دارد که همگی بیش از یک میلیون دلار ارزش دارند. این خودرو توسط ژان بوگاتی (فرزند اتوره بوگاتی بنیان‌گذار شرکت سازنده) طراحی شد تا یک خودرو لوکس اسپرت دودر باشد. در مجموع ۷۱۰ دستگاه بوگاتی تایپ ۵۷ با بدنه‌های مختلف تولید شد که سرنوشت بسیاری از آن‌ها نامعلوم است. تا امروز نسخه‌هایی از این خودرو با قیمت ۲۰ میلیون دلار نیز معامله شده‌اند.

1937 Bugatti Type 57 بوگاتی تایپ 57 مدل 1937 نمای روبرو 1937 Bugatti Type 57 بوگاتی تایپ 57 مدل 1937 نمای پشت 1937 Bugatti Type 57 بوگاتی تایپ 57 مدل 1937 نمای چراغ 1937 Bugatti Type 57 بوگاتی تایپ 57 مدل 1937 نمای عقب بغل

به‌زودی یک نمونه خاص از تایپ 57S حراج خواهد شد. این مدل، بدنه و تجهیزات سفارشی دارد که به سلیقه خریدار توسط یک کارگاه ساخت بدنه (Coachbuilder) در انگلستان ساخته شده است. اولین خریدار، سهام‌دار یک شرکت کشتیرانی و مالک فعلی، مجری مشهور رادیو در بریتانیا است. این نمونه از 57S، با اتاق چهار سرنشینه و پیشرانه ۳/۳ لیتری ۱۳۵ اسب‌بخار تولید شد.

خودرویی که ماه آینده حراج خواهد شد، یکی از سه نمونه بوگاتی تایپ 57S دنیا محسوب می‌شود که دارای شاسی سبک‌وزن هستند. دیگر عاملی که قیمت این مدل را افزایش می‌دهد، مدارک موجود از مالکان قبلی و سابقه مستندات ۸۳ ساله است. طی ۵۱ سال اخیر، محل نگه‌داری و مالک قانونی خودرو ثابت بوده است. ارزش کلکسیونی بوگاتی تایپ 57S در حراجی بونهامز ۲۰۲۱، حدود ۷ تا ۹/۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوگاتی تایپ 57 مدل ۱۹۳۷ با قیمت ۷ میلیون دلار حراج می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..