تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به شایعات درباره کشتی کره جنوبی

به گزارش خبرآنلاین، سعید خطیب زاده در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص انتشار شایعاتی در مورد احتمال آزادی کشتی کره ای اظهار داشت:  مواضع و تصمیم های قوه قضائیه صرفا از طریق سخنگوی محترم این قوه اعلام می شود و اظهارات افراد غیر مسئول در این زمینه فاقد وجاهت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: کشتی کره ای به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی در آبهای خلیج فارس بر اساس دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده آن در مرحله دادرسی بوده و از این‌رو هرگونه تحول در مورد این موضوع موکول به نظر مقام محترم قضایی است.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به شایعات درباره کشتی کره جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..