تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو مراسم راهپیمایی روز شهادت حضرت فاطمه (س) از سوی آیت‌الله وحید خراسانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری درتوئیتی با انتشار ویدئویی از جلسه‌ی امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن سخنگوی این ستاد از تصمیم آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید شیعه مبنی بر لغو راهپیمایی روز شهادت حضرت فاطمه (س) را به خاطر شیوع ‎کرونا تقدیر کرد، نوشت: «‏تعطیلی شهادت حضرت فاطمه (س) به درخواست آیت‌الله ‎وحید خراسانی از آقای خاتمی، رییس‌جمهور وقت، باز می‌گردد و همگان از اهتمام این مرجع عالیقدر بر شعائر مذهبی این ایام آگاهند. مهم است که بدانیم حضرت آقای وحید، راهپیمایی روز شهادت حضرت فاطمه (س) را به خاطر شیوع ‎کرونا لغو کرده‌اند.»

27215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو مراسم راهپیمایی روز شهادت حضرت فاطمه (س) از سوی آیت‌الله وحید خراسانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..