تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل ایران خودرو با واردات مدل های دست دوم مخالف است

به گزارش ایرنا، مدیرعامل ایران‌خودرو روز پنجشنبه در سفر به ساوه و بازدید از سه واحد تولید قطعات خودرو در شهر صنعتی کاوه، اظهار کرد:

در شرایطی که ظرفیت مناسبی در داخل کشور برای تولید خودرو وجود دارد، نباید اشتغال این حوزه را با واردات خودروهای دست دوم تحت تأثیر قرار داد.

 اگر خودرو وارداتی از نوع دست دوم باشد، شرایط حاد می‌شود؛ از این‌رو که ممکن است براساس استانداردهای داخلی قابل استفاده نباشد و مسائل متعددی از جمله خدمات پس از فروش را به همراه داشته باشد.

ممکن است در ابتدا خرید خودروهای خارجی دست دوم ارزان به نظر برسد؛ اما استفاده و نگه‌داری از آن‌ها هزینه‌های بالایی برای مصرف‌کننده و کشور در پی خواهد داشت.

آغاز مجدد صادرات محصولات ایران‌خودرو 

فرشاد مقیمی در مورد صادرات خودروهای تولیدی ایران‌خودرو، به خبرنگاران گفت:

صادرات به برخی کشورها طی چند روز گذشته مجددا از سر گرفته شده است؛ اما به دلیل مسائل تحریمی از عنوان نام کشورها معذوریم.

در برخی کشورهای خارجی در حال تولید هستیم. موضوع صادرات از اولویت‌های جدی است؛ چراکه گروه خودروسازی ایران‌خودرو وعده‌هایی به حاکمیت داده است تا کشور در بحث اتصال ارزی به منابع داخلی کشور بی‌نیاز شود و از محل صادرات خودرو و قطعات خودرو اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو

۱۵ هزار سفارش معوق در ایران‌خودرو

به گزارش ایرنا؛ مدیرعامل ایران‌خودرو از تحویل سه هزار دستگاه خودرو به مردم تا پایان دی‌ماه جاری خبر داد و گفت:

سفارش‌های معوقه و تأخیردار شرکت، حدود ۱۵ هزار دستگاه است که تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شوند. سال گذشته سفارشات معقوقه و تأخیردار ایران‌خودرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه بود که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این تعداد کاهش قابل توجهی داشته است.

اختلاف قیمت کارخانه با بازار بر عهده خودروساز نیست؛ اما به‌تازگی دستگاه‌های نظارتی برای مدیریت این مهم گام‌های بلندی برداشته‌اند.

 قیمت‌گذاری خودرو بر عهده شورای رقابت است که براساس سازوکارهای تعریف‌شده و شاخص‌های تورمی بانک مرکزی انجام و به شرکت‌های خودروساز ابلاغ و اجرایی می‌شود و بر این اساس، شرکت خودروساز هیچ نقشی در قیمت‌گذاری خودرو ندارد.

 برای تحویل خودروهای فروش فوق‌العاده، بازه زمانی ۹۰ روزه در نظر گرفته شد؛ اما سفارشات ظرف مدت ۴۰ روز تحویل متقاضیان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل ایران خودرو با واردات مدل های دست دوم مخالف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..