تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش تری دی مکس با متد کمپانی اتودسک برای اولین بار در ایران

در این صفحه قدم‌به‌قدم به شما توضیح می‌دهیم که چگونه شروع به یادگیری تری دی مکس کنید و در ادامه منابع آموزشی رایگان تری دی مکس را از مبتدی تا پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهیم.

۱۵۳ جلسۀ آموزش رایگان تری دی مکس

مطالعۀ مقالات آموزشی معتبر، یکی از بهترین روش‌های یادگیری است. به همین منظور تری دی مکس را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کردیم و هر بخش را در سلسله مقالات به صورت گام‌به‌گام آموزش دادیم. برای یادگیری صفر تا صد تری دی مکس فقط کافی است مقالات را با صبوری به صورت منظم و به ترتیب مطالعه کنید.

برای یادگیری تری دی مکس با مراجعه به صفحۀ آموزش تری دی مکس می‌توانید در ۱۴ فصل به صورت رایگان و گام‌به‌گام تری دی مکس را بیاموزید.

اصطلاحات تری دی مکس

برای شما هم اتفاق افتاده که عبارتی را بشنوید یا در جایی ببینید اما مفهوم آن را درک نکرده باشید؟ در این بخش به معرفی اصطلاحات تری دی مکس و مفاهیم مرتبط با حوزۀ سه‌بعدی می‌پردازیم. فهمیدن این اصطلاحات به شما کمک می‌کند تا ماهیچه‌های تری دی مکس خود را تقویت کنید و با تسلط به تئوری، خود را برای تری دی آرتیست شدن آماده کنید.

آکادمی تری دی مکس ایران بخشی با نام فرهنگ لغت تری دی مکس راه‌اندازی کرده که در آن تمامی اصطلاحات و واژه‌های مربوط به حوزۀ تری دی مکس از منابع مختلف گردآوری و دسته‌بندی شده است. ما تمام مفاهیم را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما توضیح داده‌ایم. در مواردی هم که احساس کردیم نیاز به توضیحات بیشتری وجود دارد، لینک مقالات مرتبط با آن موضوع را برای مطالعۀ بیشتر آورده‌ایم.

کتاب تری دی مکس برای همیشه

«تری دی مکس برای همیشه» بهترین عنوان برای کتابی است که پیش روی شما قرار دارد. در این کتاب تلاش کردیم مفاهیم را با ساده‌ترین بیان ممکن و منطبق با متد کمپانی اتودسک (سازندۀ تری دی استودیو مکس) به شما آموزش دهیم و مسیر درستی برای درک مفاهیم تدوین کنیم. این کتاب به شما کمک می‌کند تمام مفاهیم پایه‌ای تری دی مکس و تکنیک‌های آن را بیاموزید و در مسیر پیشرفت خود به کار گیرید.

کتاب تری دی مکس برای همیشه را می‌توان برآیند دانش و تجربۀ آکادمی تری دی مکس ایران در طی تهیۀ مقالات تخصصی تری دی مکس و وی ری، پاسخ‌گویی به تعداد بی‌شمار پرسش‌های کاربران در وب‌سایت آکادمی تری دی مکس ایران (www.۳dmax.academy) تعلیم و تربیت دانشجو و برگزاری دوره‌های حضوری برای علاقه‌مندان به هنرهای سه‌بعدی و فعال در این حوزه دانست. امید است این مجموعه قدمی در مسیر رشد هم‌وطنان عزیز و کشور سربلندم، ایران باشد.

دانلود پی‌دی‌اف کتاب تری دی مکس برای همیشه

آموزش حرفه‌ای تری دی مکس؛ سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید!

دوره‌های آموزش آکادمی تری دی مکس ایران نه‌تنها می‌تواند به شما کمک کند تا نکات کاربردی و حیاتی دانش سه‌بعدی را یاد بگیرید، بلکه شما را برای کسب درآمد دلاری و رقابت در سطح بین‌المللی آماده خواهد کرد.

انتظارات در پایان کلاس‌های آموزش تری دی مکس

· کسب درآمد دلاری به‌محض اتمام دورۀ مدل‌سازی در تری دی مکس

· تسلط کامل به نرم‌افزار تری دی استویو مکس

· تسلط کامل به موتور رندر وی ری

· یادگیری نرم‌افزار فتوشاپ و افترافکت جهت پست پروداکشن

· شناخت تمامی تکنیک‌های مدل‌سازی و تحلیل تکنیکال ساختار انواع مدل‌

· مدل‌سازی پیچیده‌ترین آبجکت‌ها که در طبیعت وجود دارند (در دوره از هیچ مدل آماده‌ای استفاده نمی‌شود.)

· درک فیزیکال نور و توانایی انواع متدهای نورپردازی مشابه با دنیای حقیقی

امکانات آموزشی

· تهیه ویدئو از روند کلاس و قرار دادن بر روی وب‌سایت www.۳dmax.academy

· پشتیبانی از هنرجویان در طول دوره به شش روش.

· دسترسی مادام‌العمر به تمامی ویدئوهای متعلق به دوره‌ها

· امکان حضور نامحدود بعد از اتمام دوره آموزشی در دوره‌های بعدی به صورت کاملاً رایگان

· اجرای پروژه‌های منحصربه‌فرد در هر دوره

آنچه در این دوره می‌آموزید حاصل سال‌ها تجربه و دانش کسب‌شده از دوره‌های متعددی است که تا امروز در آکادمی تری دی مکس ایران برگزار کرده‌ایم.

برای یادگیری تری دی مکس به منابع معتبر نیاز داریم. با مراجعه به صفحۀ دوره تری دی مکس می‌توانید با کارگاه‌های تخصصی که در آکادمی تری دی مکس ایران ارائه می‌شود بیشتر آشنا شوید.

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش تری دی مکس با متد کمپانی اتودسک برای اولین بار در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..