تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی و امارات مانور مشترک برگزار می کنند

روزنامه عبری زبان معاریو روز جمعه در گزارشی فاش کرد این مانورها با مشارکت جنگنده هایی از رژیم صهیونیستی و امارات، در یونان و با مشارکت نیروی هوایی آمریکا، کانادا، اسپانیا، قبرس و اسلواکی برگزار می شود.

امارات قبلاً هم در این مانورها شرکت می کرد و از ترس انتقادها و حساسیت های سیاسی خواستار تفکیک وظایف در حین مانور مشترک و منع گفتگو بین خلبانان اسرائیلی و همتایان اماراتی شان بود، اما مانور جدید علناً و بدون محدودیت انجام می شود.

این روزنامه خاطرنشان کرد که امارات در مانورهای قبلی درخواست کرده بود از گرفتن عکس های مشترک با خلبانان اسرائیلی خودداری شود.

از زمان امضای توافق نامه عادی سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو ، دو طرف در زمینه های سیاسی ، دیپلماتیک ، اقتصادی ، بهداشتی و نظامی توافق هایی را امضا کرده اند که بسیاری از ناظران را متعجب کرده زیرا رشد روابط به طور غیر منتظره ای سریع بوده است.

310 310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی و امارات مانور مشترک برگزار می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..