تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکرون به اردوغان نامه نوشت

به گزارش روزنامه حریت، "مولود چاووش اوغلو" وزیر امور خارجه ترکیه به گروهی از خبرنگاران در روز جمعه گفت: امانوئل ماکرون در این نامه بر اهمیت ترکیه برای اروپا تاکید داشته و اراده خود را برای توسعه روابط مثبت با ترکیه و همچنین دیدار با رئیس جمهوری ما (رجب طیب اردوغان) در دوره آینده بیان می کند.

به گفته چاووش اوغلو، نامه ارسال شده کاملاً مثبت و دارای برخی قسمت ها به زبان ترکی است.

وزیر خارجه ترکیه افزود: رئیس جمهور ما از این نامه استقبال کرده و برای دیدار با رئیس جمهوری فرانسه موافقت کرده و دیدار اولیه ممکن است از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود. 

به گفته وزیر خارجه ترکیه، نامه مکرون پاسخی به پیام سال نو رجب طیب اردوغان به فرانسه است. 

به گزارش روزنامه حریت، روابط میان فرانسه و ترکیه در سال ۲۰۲۰ به دلیل برخی موضوعات و درگیری های منطقه ای در سوریه، لیبی، قره باغ و مسائل شرق مدیترانه با چالش همراه بوده است. 

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکرون به اردوغان نامه نوشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..