تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساندبارهای 2021 ال جی رونمایی شدند

ال جی به‌تازگی سری جدید ساندبارهای خود را که قرار است به‌همراه تلویزیون‌های جدید سری OLED و QNED در سال ۲۰۲۱ به‌بازار بیایند، رونمایی کرده است که در بین آن‌ها ساندباری اقتصادی هم به‌چشم می‌خورد. ساندبارهای جدید ال جی همچنین شامل مدلی رده‌بالا با پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس (Dolby Atmos) هستند که نه‌تنها ازلحاظ قابلیت‌های صوتی بهبود پیدا کرده است بلکه طراحی جدیدی دارد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سی‌نت، ساندبارهای ال جی برای سال ۲۰۲۱ به‌طور کلی ابعاد جمع‌و‌جورتری نسبت‌به نسل قبل دارند و به درگاه HDMI مجهز هستند و ظاهرشان بیشتر با خانه‌های مدرن امروزی جور درمی‌آید. برای مثال مدل SP2، ساندباری ۲٫۱ کاناله است که بر اساس ادعای ال جی، از ساب‌ووفر آنبُرد استفاده می‌کند. ساندبار موردبحث ال جی دارای توان ۱۰۰ وات است، از درگاه HDMI استفاده می‌کند، بلوتوث دارد و درصورت تمایل می‌توانید آن را در یکی از دو رنگ زغالی یا خاکستری تهیه کنید. 

یکی از مهم‌ترین ساندبارهای جدید ال جی با نام QP5 Eclair شناخته می‌شود که ساندباری جمع‌و‌جور است و پهنایش به صرفا ۲۹٫۷ سانتی‌متر می‌رسد. این ساندبار ال جی تا حدی ما را یاد Polk MagniFi Mini می‌اندازد، اما برخلاف آن دارای اسپیکرهای دالبی اتموس است. در ساندبار QP5 Eclair از ساب‌ووفر بی‌سیم استفاده شده است که طراحی جدیدی برای لرزش کمتر دارد. QP5 در ماه ژوئن یا جولای ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۳۹۹) در بازار عرضه می‌شود.

ساندبار ال جی 2021 LG QP5 Eclair از نیم رخ

ساندبار دالبی اتموس QP5 Eclair

ساندبار ۵٫۱ کاناله‌ی SP7 همچون مدل پیشین خود طراحی آل‌این‌وان دارد، اما اسپیکرهای آن توسط شرکت Meridian تقویت شده‌اند. ساندبار موردبحث ال جی همچنین از DTS Virtual:X بهره می‌برد و به توان ۴۴۰ وات دست پیدا می‌کند. ازطرفی دیگر ساندبارهای رده‌بالای SP11 و SP9 و SP8 با دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا سازگاری دارند و از کروم کست و ایرپلی 2 هم پشتیبانی می‌کنند. 

جزئیات ساندبارهای سال ۲۰۲۱ ال جی به‌شرح زیر است:

LG SP11R

 ۷٫۱٫۴ کاناله

۷۷۰ وات

Dolby Atmos و  DTS:X

اسپیکر تقویت‌شده توسط Meridian

LG SP9

 ۵٫۱٫۲ کاناله

۵۲۰ وات

Dolby Atmos و DTS:X

اسپیکر تقویت‌شده توسط Meridian

LG SP8

 ۳٫۱٫۲ کاناله

۴۴۰ وات

Dolby Atmos و DTS:X

اسپیکر تقویت‌شده توسط Meridian

LG SPD7

۳٫۱٫۲ کاناله

۳۸۰ وات

 Dolby Atmos و DTS:X

LG SP7

 ۵٫۱ کاناله

۴۴۰ وات

اسپیکر تقویت‌شده توسط Meridian

LG QP5 Eclair

 ۳٫۱٫۲ کاناله

 Dolby Atmos و DTS:X

LG SN4

 ۲٫۱ کاناله

۳۰۰ وات

LG SP2

 ۲٫۱ کاناله

۲۰۰ وات

HDMI و بلوتوث

ساندبارهای تولیدشده توسط سامسونگ همواره بیشتر از ساندبارهای ال جی در بازار مورداستقبال قرار گرفته‌اند؛ با این‌حال ساندبارهای ال جی از مزیت تقویت‌شدن اسپیکرهایشان توسط Meridian استفاده می‌کنند. همچنین ظاهر ساندبارهای ال جی به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود بیشتر با دکور خانه سازگار باشند.

ال جی می‌گوید ساندبارهای جدیدش به‌جز مدل QP5 Eclair قرار است در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) به بازار عرضه شوند و قیمت آن‌ها در آینده اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساندبارهای 2021 ال جی رونمایی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..