تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشنوید | افت بورس تا کجا ادامه خواهد داشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پارسا هروی تحلیلگر بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که آیا بورس هنوز جای افت دارد؟ گفت: طی دو هفته اخیر با توجه به اینکه شاخص کل و کلیت بازار دچار اصلاح شده اند، طبیعی است که نگرانی های مردم درباره سرمایه شان افزایش پیدا کرده باشد. از یک طرف در یک ماه اخیر در بازارهای جهانی قیمت محصولات فولادی و پتروشیمی افزایش پیدا کرده است. اگر بخواهیم نگاه تحلیلی به بازار داشته باشیم بهتر است ببینیم ارزش بنیادی سهم ها در چه محدوده ای است.
وی افزود: در گروه فولادی بعضی سهم های این گروه پی بر ای 3.5 واحد دارند. سایر سهم های این گروه هم پی بر ای 4 واحد دارند. در گروه پتروشیمی هم گروه متانولی، اوره ای ها یا محصولات الفینی، پی بر ای حوالی 5 واحد دارند. قبل از رشدی که طی دو سال اخیر داشتیم پی بر ای متعادل بازار حوالی 5 واحد بوده است. حالا همین عدد 5 واحد را می توانیم سناریو بدبینانه در نظر بگیریم. 
او درمورد شاخص کل هم گفت: اولین حمایت شاخص در همین حوالی فعلی است که خیلی از سهم ها هم در محدوده حمایتی خود هستند. پس از آن می توان یک میلیون واحد را حمایت دیگری برای شاخص در نظر بگیریم. 
هروی گفت: خیلی از سهم های بازار در محدوده های فعلی هم جذاب هستند. اگر قرار باشد شاخص به یک میلیون واحد برسد، سهم هایی به پی بر ای 2 یا 3 واحد می رسند که عجیب است. در نتیجه انتظار دارم از همین محدوده های فعلی، بازار شروع به کف سازی کند و نقطه بازگشتی بازار به احتمال فراوان در همین محدوده های فعلی خواهد بود. منبع: خبرآنلاین

. 266 262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشنوید | افت بورس تا کجا ادامه خواهد داشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..