تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی/ پرهیز از هرگونه سفر و مهمانی

دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما اقدام به سفر و برگزاری دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی در تعطیلات پیش‌رو است.

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر ۱۰ شهر از استان مازندارن در وضعیت قرمز قرار دارد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ویروس کووید ۱۹ همچنان مهمان زندگی ما است بنابراین لزوم همزیستی هوشمندانه شرط اصلی شکست این بیماری است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: انتظار ما از مردم این است که با تداوم همکاری مسئولانه در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز ازهرگونه اقدام به سفر و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی کمک کنند تا مجدد شاهد تکرار تجربیات تلخ گذشته و شروع خیز جدید بیماری در کشور نباشیم.

۲۳۵۲۳۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی/ پرهیز از هرگونه سفر و مهمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..