تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل مشاور قالیباف درباره حرف‌های وزیر خارجه عربستان

حسین امیرعبداللهیان حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی‌اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند. 

وی افزود: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امورخارجه یادآور شد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان بویژه مردم عراق و سوریه در این سالها به روشنی اثبات شده است.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح‌های بی‌ثبات کننده رژیم تروریستی و جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل اضافه کرد: ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و منطقه فرامی‌خوانیم. حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ‌افروزی، پرورش تروریسم و همراهی علیه تحریم ملت‌ها را متوقف کنند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایران که سازنده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه‌ای ‌و جهانی دارد، اعتماد کند.

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل مشاور قالیباف درباره حرف‌های وزیر خارجه عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..