تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر آلکنو نمی‌آمد کدام ایرانی سرمربی تیم ملی والیبال می‌شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران در واکنش به این سوال که آیا گزینه ای ایرانی برای هدایت تیم ملی والیبال داشتیم یا نه این واکنش را نشان داد:« گزینه ایرانی داشتیم که سرمربی تیم ملی شود ببینید این چهار نفری که ما انتخاب کردیم جزو شایسته‌ها هستند ولی دلیل بر این نیست که فقط این‌ها شایسته هستند. ما در داخل کشور مربیان خوبی داریم که می‌توانند هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند اما چه زمانی، چقدر فرصت داشته باشند؟ با چه نسلی؟ ما داریم راجع‌به تیم ملی صحبت می‌کنیم که تعداد زیادی از بازیکنانش سابقه المپیکی داشتند و در سطح بالای والیبال جهان هستند. این تیم تیمی با تجربه و با کارنامه خوب است. مربیانی که در داخل کشور داریم مربیان شایسته‌ای هستند؛ مثل آقای عطایی، پیمان اکبری، تندروان، رحمان رضایی و ... جا دارد از همه مربیان لیگ برتری تشکر کنم چون خوب کار می‌کنند. الان تیم‌هایی که در لیگ ما کار می‌کنند همین تیم هورسان رامسر آقای  باقرزاده، آقای صادقیانی با تیم راهیاب ملل، آقای شهنازی با تیم سایپا، آقای عمده غیاثی در تیم شهداب یزد یا آقای تابش‌نژاد تیم ورامین که همه خوب کار می‌کنند و به جرات می‌توانم بگویم لیگ ما با این‌که متمرکز هم برگزار می‌شود ولی شرایط خوبی دارد و مربیان خوب کار می‌کنند.»

۲۵۸ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر آلکنو نمی‌آمد کدام ایرانی سرمربی تیم ملی والیبال می‌شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..