تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت سپاهان به مسیر موفقیت

سپهر ستاری: وقتی سوت پایان لیگ چهاردهم به صدا درآمد و زردپوشان سپاهانی در میان تعجب همگان و درحالی که تراکتوری‌ها در تبریز جشن قهرمانی گرفته بودند، توانسته قهرمان لیگ شوند کمتر کسی تصور می‌کرد که این تیم در سال‌های بعدی روزهای تاریکی را پشت سر بگذارد و به جز لیگ هجدهم حتی در کسب سهمیه آسیایی هم ناکام بماند.

با این وجود حواشی پرتعداد و مشکلات فنی و مدیریتی باعث شد این تیم حتی برای حضور در جمع بالانشینان هم دچار مشکل شود و رفت و آمد پرتعداد مربیانی چون ایگور استیماچ، زلاتکو کرانچار، عبدالله ویسی و امیر قلعه‌نویی هم دردی دوا نکرد تا با بازگشت محمدرضا ساکت به مدیریت سپاهان، او به سراغ کاپیتان سابق این تیم یعنی محرم نویدکیا برود تا بلکه او بتواند تیم خود را به روزهای خوش برگرداند. اصفهانی‌ها پس از حذف در آسیا با نویدکیا، در فصل نقل و انتقالات نفرات خوبی جذب کردند و تقریبا تمام ستارگان فصل قبل این تیم حفظ شدند تا محرم با دستی پر فصل جدید را آغاز کند.

شروع فصل جدید اما برای نویدکیا با یک شکست عجیب مقابل گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی آغاز شد تا همگان نسبت به آینده شماره چهار سابق با سپاهان به دیده تردید بنگرند. نویدکیا که امسال تلاش کرده بدون حاشیه کارش را جلو ببرد توجهی به انتقادات نداشت و به مرور توانست ایده‌ها تاکتیکی خود را پیاده کند وضعیت سپاهان را بهبود ببخشد. سپاهان در لیگ بیستم چهار برد، چهار تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده و با کسب 16 امتیاز در رده سوم جدول است. این نتایج در شرایطی به دست آمده که شاگردان نویدکیا در چند مسابقه می‌توانستند نتیجه بهتری کسب کنند ولی بدشانسی و اتفاقات دیگر جلوی این موضوع را گرفت.

در این فصل از رقابت‌ها سجاد شهباززاده و محمدرضا حسینی ستارگان اصلی سپاهان هستند که اولی در بازگشت به پست اصلی و مورد علاقه‌اش توانسته تا به اینجای کار 8 گل به ثمر برساند و حسینی هم با چهار گل زده دیگر گلزن برتر تیم اصفهانی است. از طرفی سروش رفیعی پس از چند فصل افول امسال زیر نظر نویدکیا دوباره تبدیل به یک مهره قابل اعتماد بوده و در پست بازیساز عملکرد درخشانی داشته و سه پاس گل هم داده است.

با نگاهی به ترکیب اصلی تیم سپاهان نکته‌ای که کاملا به به چشم می‌آید عمق بالای آن است و نویدکیا در هر پست نفرات خوبی در اختیار دارد که دستش را در هنگام محرومیت و مصدومیت و هم‌چنین برای تغییر تاکتیک باز می‌گذارد. شاید انتظار قهرمانی از محرم در اولین فصل مربیگری کمی زیاد باشد و او به زمان بیشتری نیاز دارد که بتواند سپاهان را پس از چند سال به قهرمانی برساند اما با عملکردی که تا امروز داشته و ترکیب خوبی که در اختیار دارد می‌تواند مدعی جدی کسب سهمیه باشد؛ سهمیه‌ای که کسب آن با ستاره محبوبی چون محرم برای هواداران سپاهان کم از قهرمانی ندارد.

258 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت سپاهان به مسیر موفقیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..