تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا در ماه‌های آینده رنگ‌های جدیدی برای گلکسی اس 21 معرفی می‌کند

گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ قرار است به‌هنگام عرضه به بازار، در چند رنگ در دسترس قرار بگیرند که شامل بنفش (Phantom Violet) و مشکی (Phantom Black) می‌شود. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد کسانی که صبر کنند، به رنگ‌های بیشتری از این گوشی‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. براساس گزارش خبرگزاری فون‌آرنا به‌نقل از وین‌فیوچر، سامسونگ افزون‌بر رنگ‌های معمولی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱، بعدا این گوشی‌ها را در رنگ‌های دیگری نیز در دسترس قرار می‌دهد.

براساس آنچه فون‌آرنا می‌گوید، رنگ‌های سفارشی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ قرار نیست ازطریق اپراتورهای مخابراتی یا خرده‌فروشی‌ها به کاربران ارائه شوند؛ بلکه این رنگ‌ها صرفا در دسترس کسانی قرار می‌گیرد که مستقیما سراغ وب‌سایت رسمی سامسونگ بروند و گوشی را از آنجا سفارش دهند.

فون‌آرنا می‌نویسد مدل‌های موردبحث هم‌زمان با مدل‌های استاندارد از راه نمی‌رسند و احتمالا عرضه‌‌شان چهار تا پنج هفته‌ی دیگر اتفاق می‌افتد (سامسونگ تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های جدیدش را برای ۱۰ بهمن تعیین کرده است). بدین ترتیب انتظار می‌رود عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ با رنگ سفارشی در پایان فوریه‌ یا آغاز مارس ۲۰۲۱ (حدودا اواسط اسفند ۱۳۹۹) اتفاق بیافتد.

رنگ‌های سفارشی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ شامل طلایی (Phantom Gold) و قرمز (Phantom Red) هستند. گلکسی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس در حالت عادی در رنگ‌های مشکی (Phantom Black) و سفید (Phantom White) و بنفش (Phantom Violet) به کاربران ارائه می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط:

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا توسط سامسونگ در رنگ‌های مشکی (Phantom Black) و نقره‌ای (Phantom Silver) در دسترس قرار می‌گیرد. بااین‌حال مطابق گزارش فون‌آرنا، این دستگاه در آینده در رنگ‌های سفارشی آبی (Phantom Navy) و قهوه‌ای (Phantom Brown) و خاکستری (Phantom Gray) نیز عرضه خواهد شد. ظاهرا در مدل‌های سفارشی گلکسی اس ۲۱ اولترا، ماژول دوربین پشتی پشتی با پوششی شبیه به فیبر کربن پوشانده شده است.

گفته می‌شود که مدل‌های سفارشی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ دارای همان قیمت مدل‌های عادی هستند. کره‌ا‌ی‌ها گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس و گلکسی اس ۲۱ اولتر را به‌ترتیب با قیمت ۷۹۹ و ۹۹۹ و ۱٬۱۹۹ دلار به بازار عرضه می‌کنند. به‌علاوه رنگ‌های سفارشی محدود به مدل خاصی از هر گوشی نیستند؛ درواقع رنگ‌های سفارشی اس ۲۱ و اس ۲۱ پلاس با مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شوند و رنگ‌های سفارشی اس ۲۱ اولترا روی مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی قرار می‌گیرند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا در ماه‌های آینده رنگ‌های جدیدی برای گلکسی اس 21 معرفی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..