تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیزایر 21 پرو HTC با تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد

چندی پیش، شایعاتی مطرح شد که HTC درنهایت سکوت خود را خواهد شکست و گوشی هوشمند جدیدی معرفی می‌کند. گفته می‌شد این محصول از فناوری ارتباطات نوین 5G پشتیبانی می‌کند و احتمالا به یکی از جدیدترین تراشه‌های میان‌رده کوالکام مجهز شده است.

حال، خبرگزاری GSMArena گزارشی منتشر کرده است که شایعات پیشین را تأیید می‌کند. HTC گوشی هوشمندی به نام دیزایر ۲۱ پرو 5G معرفی کرده که به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ مجهز است و همان‌طورکه انتظار می‌رفت، از مودمی سازگار با فناوری ارتباطات نوین 5G برخوردار است. دیزایر ۲۱ پرو 5G صفحه‌نمایش ۶/۷ اینچی IPS LCD دارد که رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به کاربر ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌هایی که ارزش خرید دیزایر ۲۱ پرو 5G را افزایش می‌دهد، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی صفحه‌نمایش است. البته این مدل از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را با کیفیتی مطلوب به کاربر ارائه دهد. HTC قصد دارد دیزایر ۲۱ پرو 5G را ‌با هشت گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به بازار عرضه کند. با اینکه گزینه دیگری از‌نظر حافظه ذخیره‌سازی وجود ندارد، محصول جدید این شرکت تایوانی از کارت حافظه میکرواس‌دی پشتیبانی می‌کند.

نمای پشت و حسگر اسکنر اثرانگشت دیزایر 21 پرو 5G اچ تی سی رنگ بنفش

در پنل پشتی دیزایر ۲۱ پرو 5G دوربینی چهارگانه به‌چشم می‌خورد که مشخصاتش به‌شرح زیر است:

۴۸ مگاپیکسل (لنز واید ۲۶ میلی‌متری، ۱/۲.۰ اینچ سایز حسگر، ۰/۸ میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) ۱۳ مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش ۱۱۸ درجه‌، f/2.2) ۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو‌، f/2.4) ۲ مگاپیکسل (دوربین سنجش عمق، f/2.4)

در پنل جلو نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی وجود دارد که درون حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش جا خوش کرده است. باتری محصول جدید HTC پنج‌هزار میلی‌آمپرساعتی لیتیوم‌پلیمری است و از مشخصات آن می‌توان به امکان شارژ ۱۸ واتی و پشتیبانی آن از +QC 4.0 اشاره کرد.

ظرفیت باتری و نمای جلو دیزایر 21 پرو 5G اچ تی سی رنگ مشکی

با وجود مشخصات نسبتا رضایت‌بخش محصول میان‌رده HTC، به‌جای سیستم‌عامل اندروید ۱۱ از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. انتظار می‌رود دیزایر ۲۱ پرو 5G در دو رنگ آبی و بنفش و با قیمتی معادل ۴۳۰ دلار روانه بازار تایوان شود. بااین‌حال مشخص نیست بازارهای دیگر جهان نیز میزبان دیزایر ۲۱ پرو 5G خواهند شد یا خیر. در‌صورت عرضه تلفن هوشمند جدید HTC در نقاط دیگر دنیا، انتظار می‌رود قیمت متفاوتی با بازار تایوان برایش در نظر گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیزایر 21 پرو HTC با تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..