تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روتر مش جدید TP-Link در نقش اسپیکر هوشمند نیز ظاهر می‌شود

تی‌پی لینک (TP-Link) مدت‌ها است که ازطریق دستگاه‌هایی مثل پریز هوشمند Kasa، محصول ویژه‌ی محیط‌های خارجی، نوآوری‌های جالبی ارائه می‌دهد و به وسایل خانه‌ی هوشمند نیز علاقه نشان داده است. در همین زمینه، تی‌پی لینک در نمایشگاه CES 2021 حضور پیدا کرد تا جدیدترین محصولاتش را برای خانه‌ی هوشمند رونمایی کند.

جالب‌ترین خبر منتشرشده از برند Kasa به معرفی Deco Voice X20 مربوط می‌شود. Deco Voice X20 دستگاهی است که ترکیبی از روتر مش و اسپیکر هوشمند به‌حساب می‌آید. Deco Voice X20 از دستیار صوتی هوشمند الکسا پشتیبانی می‌کند و اینترنت را با استاندارد وای‌فای 6 در تمامی نقاط خانه‌ی شما می‌تواند دردسترس قرار دهد. افزون‌براین، Deco Voice X20 از سیستم‌های امنیتی قدرتمند با محوریت اینترنت اشیاء (IoT) و قابلیت کنترل والدین (پرنتال کنترل) پیشرفته‌ای برخوردار است. 

زنگ در هوشمند تی پی لینک Kasa Smart Doorbell از نمای جلو

براساس گزارش خبرگزاری دیجیتال‌ترندز، محصول دوم تی‌پی لینک زنگ دَرِ‌ هوشمند است که با نام Kasa Smart Doorbell شناخته می‌شود و از دوربینی با وضوح 1080p HD استفاده می‌کند. زنگ هوشمند تی‌پی لینک توانایی تشخیص چهره‌ی افراد را دارد و می‌تواند ویدئوها را روی کارت حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت ذخیره کند.

درصورتی‌که یکی از پلن‌های اشتراکی سرویس Kasa Care را بخرید، امکان ذخیره‌ی ویدئوهای Kasa Smart Doorbell روی سرورهای ابری نیز برایتان فراهم می‌شود. Kasa Smart Doorbell از گواهی IP64 بهره می‌برد و این یعنی دربرابر نفوذ آب مقاوم است. 

دوربین امنیتی تی پی لینک Kasa Spot Pan Tilt نمای جلو

تی‌پی لینک محصول امنیتی دیگری نیز دارد که با نام Kasa Spot Pan Tilt شناخته می‌شود و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته می‌تواند ویدئو ضبط کند. Kasa Spot Pan Tilt در دسته‌ی دوربین‌های امنیتی مخصوص محیط‌‌های سربسته قرار می‌گیرد و تصاویر چهارمگاپیکسلی ثبت می‌کند؛ حتی در‌حالی‌که روی سوژه‌ بزرگ‌نمایی کرده باشد.

قابلیت Starlight Night Vision به Kasa Spot Pan Tilt امکان می‌دهد حتی در کم‌نورترین محیط‌ها نیز تصاویری پرجزئیات ثبت کند و قابلیت Motion Tracking این دوربین نیز تضمین می‌دهد Kasa Spot Pan Tilt بتواند هرگونه حرکت را در مسیر دیدش نگه دارد. 

دوربین امنیتی Kasa Cam Outdoor نمای سه رخ جلو

همچنین، تی‌پی لینک از ساخت مدل جدید Kasa Cam Outdoor خبر داد. دوربین Kasa Cam Outdoor می‌تواند ویدئوهای 2K HD را با وضوح چهارمگاپیکسلی ضبط کند. این دوربین از قابلیت‌های Full Color Night Vision (دید رنگی کامل در شب) و Starlight Night Vision نیز پشتیبانی می‌کند. این دوربین نیز از گواهی IP65 بهره می‌برد و به‌منظور ذخیره‌ی ویدئوهای ضبط‌شده‌ی آن از کارت حافظه‌ی میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت می‌توانید استفاده کنید.

کلید هوشمند برق Smart Wi-Fi Light Switch تی پی لینک روی دیوار

افزون‌براین، تی‌پی لینک از سوئیچ برق Smart Wi-Fi Light Switch را نیز رونمایی کرد. می‌توانید کاری کنید که این سوئیچ به‌صورت خودکار براساس زمان روز، نورپردازی را تنظیم کند. تی‌پی لینک می‌گوید کیت ویژه‌ای به‌همراه این محصول عرضه می‌کند که امکان می‌دهد لامپ‌های سنتی خود را به لامپ‌ هوشمند تبدیل کنید. 

سه عدد  Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug تی پی لینک از نمای سه رخ جلو

آخرین محصولی که تی‌پی لینک معرفی کرده است، Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug نام دارد. مدل جدید این محصول به وای‌فای پیشرفته‌تر مجهز است تا بتواند از فضای دورتر به شبکه‌ی شما متصل شود. Kasa Smart Wi-Fi Outdoor Plug از امپلی‌فایر داخلی و استاندارد ضد‌آب IP64 نیز بهره می‌برد. ناگفته نماند تمامی دستگاه‌های متصل‌شده به محصول جدید را ازطریق اپلیکیشن Kasa Smart می‌توانید مدیریت کنید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روتر مش جدید TP-Link در نقش اسپیکر هوشمند نیز ظاهر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..