تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزر از کانسپت صندلی مخصوص بازی با صفحه‌نمایش رول‌شدنی رونمایی کرد

محصولات ریزر در CES 2021 تنها به لپ‌تاپ‌ جدید محدود نمی‌شود و این شرکت از یک مدل مفهومی بسیار هیجان‌انگیز رونمایی کرده است. به گزارش AndroidAuthority، این کانسپت یک صندلی مخصوص بازی است که برای آن صفحه‌نمایش داخلی در نظر گرفته شده. این محصول  فعلا با اسم رمز «پروژه بروکلین» (Project Brooklyn) شناخته می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

پروژه بروکلین در ظاهر یک صندلی مخصوص بازی معمولی است؛ اما ریزر روی آن یک صفحه‌نمایش OLED رول‌شدنی ۶۰ اینچی قرار داده است. این صندلی مخصوص بازی بدون اینکه فضای زیادی به خود اختصاص بدهد، می‌تواند کامل‌ترین تجربه بازی را به کاربر منتقل کند.

میز مخصوص این صندلی بازی در صورت تمایل کاربر، در زمان بازی کردن تا می‌شود تا بتوان به ‌جای استفاده از ماوس و کی‌برد، از کنترلر استفاده کرد. ریزر برای اینکه این محصول زیباتر باشد، روی آن از نور RGB کروما استفاده کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزر از کانسپت صندلی مخصوص بازی با صفحه‌نمایش رول‌شدنی رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..