تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید و نگهداری بیت کوین و ارز‌های دیجیتال در اکسکوینو

تنوع ارز‌های موجود و گستردگی کاربرد آن‌ها، به‌تازگی توجه کاربران عادی را جلب کرده است. محبوبیت روز‌افزون دارایی‌های دیجیتال، به افزایش ارزش روزانه این ارز‌ها دامن زده و مردم را به استفاده از آن‌ها در تبادلات مالی و تراکنش‌های روزانه تشویق کرده است. با استفاده از رمزارزها می‌‌توان بدون دخالت هر‌گونه نظام مالی بانکی و دولتی، با افراد دیگر در هر نقطه از دنیا، به مبادله‌ سرمایه و دارایی اقدام کرد.

نگه‌داری امن و مطمئن

نحوه نگه‌داری دارایی‌ها همواره یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود؛ از این رو، یافتن بستری امن و مطمئن برای نگه‌داری هر دارایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. علاقه‌مندان به بازار پرنوسان ارز دیجیتال، با ثبت نام در وب‌سایت‌های مختلف از مزایای خرید و فروش رمزارز بهره‌مند می‌شوند. به دلیل اعمال تحریم‌های جدی علیه ایران و مشکلاتی که کاربران ایرانی در ساخت کیف پول در پلتفرم‌های خارجی با آن روبه‌رو هستند، نگه‌داری دارایی‌ها در این صرافی‌ها با ریسک بالایی همراه است. صرافی‌های خارجی بسیاری وجود دارند که به بهانه تحریم‌ها، دسترسی ایرانیان را به دارایی‌هایشان مسدود کرده و هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای نیز برای اقدامات خود ارائه نکرده‌اند.

بهترین گزینه برای نگه‌داری ارز دیجیتال و رمز ارز کاربران ایرانی، ثبت نام در وب‌سایت‌های مطمئن و ایمن داخلی است که با بهره‌گیری از تیم پشتیبانی شبانه‌روزی فارسی‌زبان، در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، آن‌ها را در امر نگه‌داری از دارایی‌هایشان کمک می‌کنند. لذا برای شروع فعالیت و سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در حوزه‌ی ارز‌ دیجیتال به یک کیف پول امن نیاز دارید.

کیف پول رمز‌ارز خارجی یا ایرانی؟

سامانه دانش‌بنیان اکسکوینو یکی از مطمئن‌ترین وب‌سایت‌های داخلی در جهت تأمین امنیت دارایی سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. این سامانه، با ارائه کیف پول‌ اختصاصی و رایگان به کاربر توسط یک اپلیکیشن با رابط کاربری آسان، او را در امر سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال یاری می‌دهد. دارندگان این کیف پول‌ به‌راحتی می‌توانند رمز ارز مورد نظر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند و با ترید در این حوزه به کسب سود بپردازند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول‌ ارز دیجیتال اکسکوینو می‌توان به دسترسی کاملا رایگان هر کاربر به بیش از ۲۰ کیف پول اختصاصی برای هر ارز اشاره کرد. همچنین، وجود مزایایی از قبیل امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر (ترید) در بستری یکپارچه و امن، دسترسی سریع به دارایی‌ها از طریق اپلیکیشن اندروید و حفاظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین‌المللی، این کیف پول را از سایر کیف پول‌های موجود متمایز می‌سازد. 

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارز دیجیتال در ایران می‌توانند از طریق ثبت نام در وب‌سایت یا اپلیکیشن اکسکوینو در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به‌راحتی اقدام به خرید و فروش بیت کوین و مدیریت کیف پول‌ اختصاصی و منابع ارزی خود کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید و نگهداری بیت کوین و ارز‌های دیجیتال در اکسکوینو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..