تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساندبارهای سال ۲۰۲۱ سامسونگ از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند

سامسونگ محصولات متنوعی در نمایشگاه CES 2021 معرفی کرد. به‌گزارش وب‌سایت Engadget، از‌جمله محصولات جدید سامسونگ می‌توان به دو مدل ساندبار اشاره کرد: یکی HW-Q950A و دیگری HW-Q800A. این ساندبارهای سری Q از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند و ویژگی منحصربه‌فردی به نام SpaceFit Sound دارند که باعث می‌شود کاربران بتوانند این ساندبارها را باتوجه‌به فضایی که در آن قرار دارند، شخصی‌سازی و تنظیم کنند تا صدای مناسبی بشنوند.

این ساندبارها به میکروفن و ساب‌ووفر داخل نیز مجهز هستند تا بتوان آن‌ها را تنظیم کرد. میکروفن‌ها به کاربر اجازه می‌دهند بهترین صدا را باتوجه‌به فضای اتاق انتخاب کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

ساندبار HW-Q950A صدای ۱۱.۱.۴ کاناله تولید می‌کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مدل قبلی این ساندبار به نام HW-Q950T صدای ۹.۱.۴ کاناله تولید می‌کرد. در مقابل، ساندبار HW-Q800A صدای ۳.۱.۲ کاناله تولید می‌کند و با انواع سیستم‌های صوتی بی‌سیم هم سازگار است.

هر دو مدل به دستیار صوتی الکسا مجهز شده‌اند و از Dolby Atmos و HDMI eARC و DTS:X پشتیبانی می‌کنند. از ویژگی‌‌های صوتی این محصولات می‌توانیم به Q Symphony و حالت مخصوص بازی اشاره کرد. مدل‌های قبلی این ساندبارها فقط به‌صورت خودکار صدای تلویزیون را پخش می‌کردند؛ اما مدل‌های جدید می‌توانند کنسول‌های بازی را هم شناسایی و صدای آن‌ها را پخش کنند.

ساندبار سال ۲۰۲۱ سامسونگ

سامسونگ هنوز قیمت و تاریخ عرضه این محصولات را اعلام نکرده؛ اما مشخص شده است مدل HW-Q950A گران‌قیمت خواهد بود. مدل قبلی ساندبار، یعنی HW-Q950T، تقریبا ۱،۸۰۰ دلار قیمت داشت. البته مدل HW-Q800A احتمالا قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌تری خواهد داشت و افرادی بیشتری می‌توانند این محصول را بخرند. ناگفته نماند قیمت مدل قبلی این محصول، HW-Q800T، حدودا ۹۰۰ دلار بود. ساندبار HW-Q800A با سابووفر بی‌سیم و کنترل راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساندبارهای سال ۲۰۲۱ سامسونگ از اپل ایرپلی ۲ پشتیبانی می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..