تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو تینک‌پد ایکس ۱ کربن جن ۹ و تینک‌پد ایکس ۱ یوگا جن ۶ را معرفی کرد

به گزارش The Verge، لنوو در CES 2021 چندین مدل لپ‌تاپ تینک‌پد معرفی کرد که در میان آن‌ها دو لپ‌تاپ تینک‌پد ایکس ۱ کربن جن ۹ و تینک‌پد ایکس ۱ یوگا جن ۶ دیده می‌شوند. این لپ‌تاپ‌ها از دالبی ویس (Dolby Voice) پشتیبانی می‌کنند. لنوو ادعا کرده است که این ویژگی تجربه صوتی بهتری در کنفرانس‌های ویدئویی به همراه می‌آورد و همچنین حس طبیعی بودن دارد و شنونده را خسته نمی‌کند. حتی گفته شده  استکه صداها بسیار شفاف خواهند بود.

مقاله‌ی مرتبط:

این دو لپ‌تاپ از ویژگی Low Blue-light و حسگر اثر انگشت که روی دکمه پاور قرار گرفته بهره می‌برند. این محصولات جدید لنوو از حسگر حضور کاربر برخوردار هستند.

لپ‌تاپ ایکس ۱ کربن جن ۹ از صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. این لپ‌تاپ تاچ‌پد و باتری بزرگ‌تری در مقایسه با نسل‌های قبلی دارد. لنوو اعلام کرده است این محصول با قیمت پایه ۱۴۲۹ دلار از فوریه سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود.

تینک پد ایکس ۱ یوگا جن ۶

لپ‌تاپ ایکس ۱ یوگا جن ۶ از صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ استفاده می‌کند. این محصول باتری و تاچ‌پد بزرگ‌تری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد. این لپ‌تاپ در رنگ جدید خاکستری  همعرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشرشده از طرف لنوو، این محصول  از ماه فوریه سال ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۱۵۶۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو تینک‌پد ایکس ۱ کربن جن ۹ و تینک‌پد ایکس ۱ یوگا جن ۶ را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..