تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط قیمت ارزهای دیجیتال؛ قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت ۲۳ درصد افت کرد

ارزهای رمزنگاری‌شده پس افزایش شدید قیمت و شکستن رکوردها و تبدیل شدن به تیترِ یک اخبار، سرانجام با افت قیمت مواجه شده‌اند. ارزش بیت کوین (Bitcoin)، معروف‌ترین ارز دیجیتال دنیا، در روز ۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹) به بیش از ۴۱ هزار دلار رسید تا رکوردی برای حداکثر قیمت این رمزارز به ‌ثبت برسد. بر اساس گزارش تک‌کرانچ، بررسی کارشناسان نشان می‌دهد قیمت بیت کوین در عرض ۲۴ ساعت منتهی به شب گذشته افت اندکی بیش از ۲۳ درصدی تجربه کرده و به حدودا ۳۱,۸۰۰ دلار کاهش یافته است (قیمت بیت‌کوین در زمان انتشار این خبر تقریبا ۳۵ هزار دلار است).

به‌طور مشابه ارزش اتر، توکنِ بلاک‌چین اتریوم، در روز ۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۲۱ دی ۱۳۹۹) به اندکی بیش از ۱۳۰۰ دلار رسید؛ اما در ۲۴ ساعت ۲۹ درصد افت کرد و تا ۹۶۰ دلار کاهش یافت (قیمت اتر در زمان انتشار این خبر برابر با ۱۰۹۸ دلار است).

البته با وجود کاهش ارزش ارزهای رمزنگاری‌شده، ارزش کلی آن‌ها بسیار بیشتر از چند وقت اخیر است. بیت کوین در ماه گذشته بارها و بارها رکورد بیشترین ارزش خود را جابه‌جا کرد و اتر تا حد زیادی به رکوردی که در اوایل سال ۲۰۱۸ ثبت کرده بود نزدیک شد. 

CoinMarketCap (پلتفرم ناظر بازار ارز رمزنگاری‌شده که در سال ۲۰۲۰ توسط صرافی Binance خریداری شد) می‌گوید ارزش تمامی ارزهای رمزنگاری‌شده در یک روز گذشته اندکی بیشتر از ۲۲ درصد افت کرده است تا ارزش کلی بازار ارز رمزنگاری‌شده به ۸۳۲٫۴ میلیارد دلار برسد. این درحالی است که چند روز پیش برآوردها نشان می‌داد ارزش بازار ارز دیجیتال از یک تریلیون دلار عبور کرده است

مقاله‌های مرتبط:

بازار ارز رمزنگاری‌شده طی چند وقت اخیر شرایط پرتلاطمی تجربه کرد و پس از افزایش در خور توجه، اکنون با کاهش ارزش مواجه شده است. استارتاپ‌هایی که روی بازار توکن‌ دیجیتال متمرکز هستند، سال ۲۰۲۱ را سخت شروع کرده‌اند. Coinbase (صرافی آمریکایی رمزارز) در اواخر ۲۰۲۰ تصمیم گرفت کارهای لازم را به‌منظور عرضه‌ی سهامش انجام دهد. افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین باعث شده است رکورد حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز شکسته شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط قیمت ارزهای دیجیتال؛ قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت ۲۳ درصد افت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..