تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 گوشی موتورولا اج اس با تراشه اسنپ‌دراگون سری ۸۰۰ راهی بازار می‌شود

انتظار داریم موتورولا امسال هم گوشی هوشمند پرچم‌دار معرفی و عرضه کند. طبق شایعات، این گوشی پرچم‌دار احتمالا موتورولا اج اس (Edge S) نام خواهد داشت که به تراشه سری ۸۰۰ کوالکام مجهز شده است. به‌گزارش سایت GSM Arena، چن جین، مدیر داخلی لنوو در کشور چین، به مشخصات گوشی اج اس در وب‌سایت ویبو اشاره کرده است.

چن جین می‌گوید گوشی اج اس به تراشه اسنپدراگون سری 8XX مجهز شده که احتمالا اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود؛ اما این امکان هم وجود دارد گه این تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ باشد. بااین‌همه، تا این لحظه اطلاعات زیادی از گوشی جدید موتورولا نشنیده‌ایم.

مقاله‌ی مرتبط:

قبلا شایعاتی درباره گوشی موتورولا Nio منتشر شده بود که با شماره‌مدل XT2125 در حال ساخت است. براساس شایعات موجود، گوشی Nio به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با وضوح تصویر FullHD+ و نرخ نوسازی ۱۰۵ هرتز، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد.

موتورولا اج اس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « گوشی موتورولا اج اس با تراشه اسنپ‌دراگون سری ۸۰۰ راهی بازار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..