تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری اپل و هیوندای به عرضه Apple Car در سال ۲۰۲۴ منجر خواهد شد

هفته‌ی گذشته، گزارشی مبنی بر احتمال همکاری اپل و هیوندای به‌منظور تولید Apple Car منتشر شد که بعد از ساعاتی، هیوندای آن را با بیانیه‌ای به خبرگزاری بلومبرگ به‌صورت رسمی تأیید کرد و اظهار داشت که گفت‌وگو در مراحل ابتدایی قرار دارد. شواهد نشان می‌دهد که مفاد توافق‌نامه به غول خودروساز کره‌ای این امکان را می‌دهد که تولید وسیله‌ی نقلیه و باتری مورد نیاز خودروی اپل را برعهده بگیرد. به گزارش اپل‌اینسایدر و با استناد به متن به‌دست‌آمده از خبرگزاری رویترز، توافق احتمالی یادشده می‌تواند تولید Apple Car را تسریع و برخی از تولیدات را به خاک ایالت متحده آمریکا منتقل کند.

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس گزارش جدید، منابع نزدیک به زنجیره‌ی تأمین مستقر در کره جنوبی، ادعا می‌کنند نقشه‌ی راه اپل برای تولید انبوه اتومبیل خودران می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود و بخشی از فرایند تولید در کارخانه‌های واقع در خاک آمریکا انجام خواهد شد؛ درحالی‌که بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل به دلیل استاندارهای کیفی سخت‌گیرانه و مشکلات و قوانین حاکم بر صنعت، ممکن است تولید نهایی را تا بعد از سال ۲۰۲۵ به تأخیر بیندازد.

به ادعای گزارش یادشده، توافق‌نامه‌ی احتمالی شامل مونتاژ اتومبیل در کارخانه‌ای مستقر در ایالت جورجیا متعلق به شرکت کیا موتورز (زیرمجموعه‌ی هیوندای) یا ساخت کارخانه جدید در این کشور است. اعتقاد بر این است که این چشم‌انداز شامل تولید ۱۰۰ هزار دستگاه وسیله‌ی نقلیه در سال ۲۰۲۴ خواهد بود و هیوندای موظف است ظرفیت تولید سالانه را به ۴۰۰ هزار دستگاه افزایش بدهد. گفته می‌شود اپل و هیوندای برای تکمیل فرایند تولید و گرفتن بازخورد، قصد دارند نسخه بتای این خودرو را در سال ۲۰۲۲ عرضه كنند.

گزارش اپل‌اینسایدر درست پس از آن منتشر شد که هیوندای در بیانیه‌ای تأیید کرد مذاکره‌ی اولیه با اهالی کوپرتینو را آغاز کرده است؛ خبر مهمی که منجر به افزایش بیش از ۲۰ درصدی سهام این شرکت در معاملات هفته‌ی گذشته شد. عرضه‌ی خودروی اپل در سال ۲۰۲۴ کمی زودتر از برخی از تحلیل‌ها و پیش‌بینی مینگ-چی کو است. در ۷ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۸ دی ۱۳۹۹)، گزارش دیگری ادعا می‌کرد که تولید و عرضه‌ی Apple Car در حدود ۵ تا ۷ سال به ‌طول خواهد انجامید.

اظهارنظر برخی از تحلیل‌گران و خبرگزاری‌های معتبر نیز منتشرشده است که می‌تواند دید خوبی از محصول آینده‌ی اپل ارائه کند. به‌طور کلی، نظر تحلیل‌گران درباره‌ی ورود اپل به صنعت خودرو مثبت است و گفته می‌شود خودروی اپل می‌تواند به‌طور قابل توجهی صنعت خودرو را به پیشرفت سوق دهد. بخشی از این مهم به دلیل پتانسیل بالا برای ادغام سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات عنوان می‌شود. حتی گمان می‌رود که اپل در آینده تهدیدی برای تسلا باشد.

پروژه‌ی تیتان تاکنون با فراز و نشیب زیادی روبه‌رو بوده و به‌صورت نامشخص، فرایند کاری آن از سیستم‌های خودران خودرو تا طراحی اتومبیل متغیر بوده است؛ اما تصور می‌شود عمده تلاش اپل بر ساخت خودروی الکتریکی خودران معطوف شده باشد؛ این امر منجر به ثبت اختراعات متعدد در زمینه‌ی طراحی اتومبیل و سایر فناوری‌های مرتبط با آن شده است. علاوه بر این، استخدام کارشناسان و خرید استارتاپ‌های این حوزه برای تسریع در تحقیقات و گزارش‌های اخیر مُهر تأیید دیگری از مصمم بودن اپل در این صنعت محسوب می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری اپل و هیوندای به عرضه Apple Car در سال ۲۰۲۴ منجر خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..