تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنر از عرضه آنر بند 6 در بازارهای جهانی خبر داد

بازار دستبند تناسب اندام طی سال‌های اخیر بسیار پررونق‌ شده است و شرکت‌های متعددی به آن ورود کرده‌اند. در این بازار پرتلاطم، محصولاتی موفق می‌شوند که مشخصه‌هایی مهم داشته باشند و آنر ادعا می‌کند آنر بند 6 (Honor Band 6) با داشتن نمایشگری که در نگاه اول باعث می‌شود دستبند کوچک به‌ نظر برسد، گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

آنر که اکنون از هواوی جدا شده است و به‌عنوان برند مستقل فعالیت می‌کند، می‌گوید آنر بند 6 از صفحه‌نمایش ۱٫۴۷ اینچ AMOLED بهره می‌برد که حتی از نمایشگر Honor Watch GS Pro بزرگ‌تر است.

دستبند تناسب اندام آنر شامل یک‌ سری قابلیت ویژه در زمینه‌ی پایش سلامتی است. این دستبند حسگر ضربان قلب دارد و می‌تواند بر سطح اکسیژن خون کاربر نظارت کند. از طریق آنر بند 6 می‌توان خواب، سطح استرس و چرخه‌ی قاعدگی را پایش کرد. این دستبند از ۱۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌صورت خودکار ۶ مورد از آن‌ها را تشخیص بدهد.

نمای جلو و سه رخ دستبند تناسب اندام آنر بند 6 در دو رنگ

مقاله‌ی مرتبط:

همچون بسیاری از دستبندهای تناسب اندام، آنر بند 6 شارژدهی مناسبی دارد. شرکت چینی می‌گوید این دستبند با استفاده‌ی معمولی تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و اگر سنگین‌تر از آن استفاده کنید، مدت‌زمان شارژدهی به ۱۰ روز می‌رسد. این دستبند تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاومت نشان می‌دهد.

آنر در حال حاضر صرفا گفته است که این دستبند «به‌زودی» در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود؛ اما فعلا تاریخ دقیقی در دسترس نداریم. آنر بند 6 هنگام عرضه قیمتی در حدود ۳۵ دلار خواهد داشت. 

آنر ساعاتی پیش از مجیک بوک پرو ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این لپ تاپ که برخلاف مدل سال ۲۰۲۰ از پردازنده‌ی مرکزی اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا استفاده می‌کند، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD NVMe دارد و با قیمت ۱۰۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنر از عرضه آنر بند 6 در بازارهای جهانی خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..