تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیما سفر؛ انتخابی ارزان برای سفر خارجی

شما می‌توانید در طول سفر هوایی از امکاناتی بهتر و مناسب‌تر از سفر زمینی برخوردار شوید. به‌علاوه، سفر با هواپیما مناسب‌ترین نوع سفر برای شرایط اضطراری مانند سیل، زلزله و حوادثی از این قبیل است. به همین دلیل هنگام بروز چنین حوادثی، بیشتر از انواع سفر هوایی برای امداد و کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده استفاده می‌شود.

چرا زیما سفر انتخابی ارزان‌قیمت برای سفرهای خارجی است؟ آیا قیمت ارزان آن نشان‌دهنده‌ی امکانات و خدمات بی‌کیفیت است؟ در جواب این سؤال باید بگوییم خیر. زیما سفر همیشه سعی بر آن داشته است تا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند. برخی از این امکانات را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بهره‌مندی از امکانات رفاهی مناسب با زیما

یکی از مزیت‌های سفر با شرکت هواپیمایی ما، برخورداری از امکانات بسیار مناسب است که برای رفاه هرچه بیشتر شما مسافران عزیز تعبیه شده‌ است. شما با سفر هوایی، لذت یک سفر بدون وقفه را تجربه خواهید کرد. این سفر ممکن است برای شما هزینه‌ای بالاتر از سفر زمینی داشته‌ باشد؛ اما  با انتخاب آن می‌توانید سفری راحت و پرسرعت تجربه کنید.

اگر قصد جابه‌جایی وسایل باارزش و البته سبک خود را دارید، شرکت هواپیمایی ما را برای سفر انتخاب کنید. مفتخریم که برای شما مسافران عزیز، سفری امن را تأمین کنیم که طی آن بتوانید با آسودگی خاطر تمام، وسایل قیمتی و باارزش خود را به ما بسپارید و به‌راحتی جابه‌جا کنید.

با زیما بهترین خدمت‌رسانی را تجربه کنید

این اطمینان خاطر را به همه‌ی شما مسافران عزیز می‌دهیم که در صورت سفر با شرکت هواپیمایی، ما از بهترین و مناسب‌ترین امکانات در طول سفر برخوردار خواهید بود. غذاها و میان‌وعده‌های لذیذ و مناسبی برای شما در نظر گرفته ‌شده ‌است که مطمئنیم از کیفیت بسیار خوب آن‌ها لذت خواهید برد. همه‌ی غذاهای ما طبق آخرین استانداردهای جهانی تهیه می‌شود و شما می‌توانید طبق سلیقه و ذائقه‌ی خود، بهترین غذا را انتخاب و میل کنید.

زیماسفر

راحتی و آرامش با زیما

یکی دیگر از امکانات خوبی که در طول سفر از آن برخوردار خواهید بود، امکان استفاده از صندلی‌ راحت و مناسب است. این صندلی‌ها با فاصله‌ی نسبتا مناسبی نسبت با یکدیگر تعبیه شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که در طول سفر خود، بدون مزاحمت استراحت کنید، کتاب بخوانید و کارهای مورد علاقه‌ی خود را انجام بدهید.

مهمانداران ما در طول سفر، همراهتان خواهند بود

یکی دیگر از امکانات بسیار خوب شرکت هواپیمایی ما، بهره‌مندی از مهمانداران بسیار مجرب و کاربلد است. در طول سفر می‌توانید درخواست خود را با مهمانداران در میان بگذارید و آن‌ها حتما پاسخگوی شما خواهند بود و به درخواست شما پاسخ خواهند داد. مهمانداران خوش‌اخلاق شرکت هواپیمایی ما، در طول سفر شما را تنها نخواهند گذاشت و بهترین امکانات را در اختیار شما قرار خواهند داد. برخورداری از اخلاق بسیار مناسب وگشاده‌رویی حین پاسخگویی به شما عزیزان، ویژگی ممتاز مهمانداران شرکت هواپیمایی زیما سفر است.

در طول پرواز به‌راحتی فیلم ببینید

یکی دیگر از خدمات ارائه‌شده توسط شرکت هواپیمایی زیما سفر، امکان مشاهده‌ی فیلم و شنیدن انواع موسیقی برای هریک از شما مسافران عزیز به‌طور مجزا و متناسب با سلیقه‌ی شما است. البته این امکان برای پروازهای بالای ۳ ساعت در نظر گرفته ‌شده‌ است تا در طول سفر، حوصله شما سر نرود.

بهره‌مندی از ناوگان قدرتمند

ناوگان بسیار خوب و قدرتمند شرکت هواپیمایی زیما سفر، سبب شده است که سفرهای هوایی ما یکی از بهترین‌ها باشد و افراد زیادی خدمات پروازی ما را برای سفر هوایی خود انتخاب کنند.

یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار در نوع و خدمات پروازی، نوع هواپیمایی است که سفر با آن انجام می‌‌شود؛ به همین دلیل هواپیماهای ما از بهترین و جدیدترین ناوگان برخوردار است.

سفری ایمن با زیما

پروازهای شرکت هواپیمایی ما، یکی از کم‌حادثه‌ترین پروازها در کشور است. خوشبختانه هیچ حادثه‌ی دلخراشی که موجب آسیب رسیدن به مسافران شود، در شرکت هواپیمایی ما ثبت و گزارش نشده ‌است. پس شما به‌راحتی می‌توانید شرکت هواپیمایی ما را برای انواع سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب و لذت یک سفر ایمن و بدون استرس را بچشید.

زیما سفر

امکان خرید بلیط در هر ساعت از شبانه‌روز

شرکت هواپیمایی زیما این امکان را به شما می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز و با مراجعه به وب‌سایت، به‌صورت آنلاین، به خرید بلیط مورد نظر خود اقدام کنید. در وب‌سایت، تمام اطلاعات مربوط به پرواز مانند ساعت پرواز، قیمت‌ها، امکانات سفر و نوع هواپیما برای شما قابل مشاهده خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت، امکانات و خدمات پرواز را با سایر پروازها مقایسه و به‌راحتی بلیط موردد نظر خود را خریداری کنید.

با زیما سفری ارزان را تجربه کنید

هنگام خرید بلیط، از قیمت‌های بسیار مناسب شرکت هواپیمایی ما شگفت‌زده خواهید شد. این ارزان بودن قیمت‌ها، به ‌معنی کاهش کیفیت خدمات نیست. مفتخریم که بهترین و مناسب‌ترین خدمات پروازی را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار شما مسافران عزیز قرار دهیم. اگر قیمت‌های انواع پرواز داخلی و خارجی شرکت ما را با سایر شرکت‌ها مقایسه کنید، متوجه این اختلاف هزینه‌ها خواهید شد. علاوه ‌بر این، برای کودکان زیر ۱۲ سال تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ شده است که شما می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

سایر امکانات و خدمات

اگر در طول سفر از نشستن‌ طولانی‌مدت خسته ‌شدید، این امکان را خواهید داشت تا با راه‌ رفتن، دچار کمردرد و پادرد در طول سفر نشوید.

مهمانداران ما، کودکان شما را در طول سفر سرگرم خواهند کرد و به آن‌ها اسباب‌بازی هدیه می‌دهند تا خاطره‌ی خوبی از سفر هوایی در ذهن آن‌ها باقی بماند.

سفرهای هواپیما زیما علاوه بر لذت و هیجان بی‌نظیری که برای مسافران به ارمغان می‌آورد، سفری امن و سریع برای افراد است. با زیما سفرهای شما خستگی نخواهد داشت و شما را کلافه نخواهد کرد.

ما در این مطلب عواملی که سبب برتری شرکت هواپیمایی زیما بر سایر شرکت‌های هواپیمایی می‌شد برای شما بیان کردیم. امیدواریم که با انتشار این مطلب، توانسته ‌باشیم شما را به خوبی با زیما آشنا کرده باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیما سفر؛ انتخابی ارزان برای سفر خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..