تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار ابتلای دیگر به ویروس جهش‌یافته انگلیسی در ایران شناسایی شد

پنج روز پیش خبر شناسایی اولین مبتلا به نوع جهش‌یافته‌ی ویروس کرونا منتشر شد و وزیر بهداشت امروز خبر از شناسایی چهار نفر دیگر مبتلا به ویروس موتاسیون‌یافته‌ی انگلیسی داد.

به گزارش شبکه خبر، سعید نمکی اعلام کرد این چهار نفر عضو یک خانواده و ساکن یکی از کشورهای اروپایی هستند و اخیرا مسافرتی به مناطق دیگر این قاره داشتند. وزیر بهداشت تأکید کرد که ویروس جهش‌یافته در انگلیس، در بیشتر کشورهای اروپایی شیوع یافته و به‌نوعی اروپایی شده است. در همین راستا، داشتن تست PCR منفی لازمه‌ی ورود مسافران اروپایی به ایران است و تا قبل از مشخص شدن نتیجه‌ی آزمایش، این افراد در قرنطینه قرار خواهند گرفت.

نمکی اضافه کرد که احتمال افزایش مرگ و میر در ویروس جهش‌یافته‌ی کرونا وجود دارد؛ اما نمی‌توان این موضوع را با اطمینان کامل گفت. بااین‌حال وی تأکید کرد که تنها راه مقابله با شیوع کرونا و همچنین نوع جهش‌یافته‌ی آن، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دقت در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار ابتلای دیگر به ویروس جهش‌یافته انگلیسی در ایران شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..