تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردمی نوت 9 تی 5G با پردازنده هفت نانومتری و دوربین سه‌گانه رونمایی شد

شیائومی روز گذشته اعلام کرد گوشی ردمی نوت 9 تی فایوجی (Xiaomi Redmi ote 9T 5G) را روانه‌ی بازارهای بین‌المللی می‌کند. این گوشی بسیار شبیه به ردمی نوت 9 5G است که صرفا در کشور چین عرضه شده و تفاوت‌هایی جزئی ‌با آن دارد که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در ردمی نوت 9 تی 5G شیائومی، از نمایشگر 1080p با ابعاد ۶٫۵۳ اینچ از نوع  IPS LCD استفاده شده است که در بخش بالایی آن دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با لنز دارای دیافراگم f/2.25 به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گوشی به حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت دست پیدا می‌کند و محتوای بصری را با نرخ نوسازی (رفرش ریت) استاندارد ۶۰ هرتز به‌نمایش می‌گذارد. در ابتدا شایعه‌ها از نرخ نوسازی بیشتر نمایشگر ردمی نوت 9 تی 5G خبر داده بودند. 

ردمی نوت 9 تی 5G از نمای پشت و جلو رندر مدل بنفش

در بخش پشتی گوشی میان‌رده‌ی جدید شیائومی، سه دوربین مجزا دیده می‌شود. دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی قابلیت کواد بایر (Quad-Bayer) و لنز f/1.8 دارد. بهره‌مندی از آرایه‌ی کواد بایر بدین‌معنی است که دوربین اصلی شیائومی رمی نوت ۹ تی 5G می‌تواند هر چهار پیکسل مجاور را باهم ترکیب کند تا یک اَبَرپیکسل ایجاد شود. این اَبَرپیکسل نور بیشتری دارد و باعث افزایش کیفیت نهایی تصویر می‌شود.

ردمی نوت 9 تی 5G برخلاف ردمی نوت 9 5G از دوربین فوق‌عریض بهره نمی‌برد و به‌جای آن دو دوربین دو مگاپیگسلی دارد: یکی برای سنجش عمق صحنه‌ها و دیگری مجهز به لنز ماکرو. 

پنل پشتی ردمی نوت 9 تی 5G رنگ مشکی

ردمی نوت 9 تی 5G از پردازنده‌ی هفت‌نانومتری دایمنسیتی 800U مدیاتک و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار است. این گوشی را می‌توانید در مدل‌هایی با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تهیه کنید. ردمی نوت 9 تی 5G همچون ردمی نوت 9 5G از اسپیکر دوگانه استفاده می‌کند و دربرابر پاشِش آب مقاوم است. 

یکی از نکات مهم مربوط به ردمی نوت 9 تی 5G شیائومی بهره‌مندی از باتری حجیم ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی می‌گوید درصورت استفاده‌ی عادی از دستگاه، باتری گوشی جدیدش تا سه روز دوام می‌آورد. 

نمای لبه راست ردمی نوت 9 تی 5G با پنل پشتی بنفش

شیائومی ردمی نوت 9 تی 5G در دو رنگ بنفش (Daybreak Purple) و مشکی (Nightfall Black) به بازار عرضه می‌شود. درحال‌حاضر، قیمت مدل مجهز به چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۹۹ یورو و قیمت مدل دیگر با همین مقدار رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۴۹ یورو است. البته پس از مدتی، قیمت دو مدل گوشی به‌ترتیب به ۲۲۹ و ۲۶۹ یورو افزایش پیدا خواهد کرد. شیائومی قصد دارد ردمی نوت 9 تی 5G را ازطریق وب‌سایت رسمی خود و وب‌سایت آمازون و چند خرده‌فروشی متفرقه‌ی دیگر بفروشد.

شیائومی همچنین روز گذشته گوشی ردمی 9 تی را با مشخصاتی همچون باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین چهارگانه و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام رونمایی کرد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی شیائومی ردمی نوت 9 تی 5G چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردمی نوت 9 تی 5G با پردازنده هفت نانومتری و دوربین سه‌گانه رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..