تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چراغ سبز مورگان استنلی به بیت کوین با خرید ۱۰ درصد از سهام میکرواستراتژی

درصورتی‌که اخبار دنیای رمزارزها را دنبال کرده باشید، در ماه‌های اخیر نام میکرواستراتژی را شنیده‌اید. میکرواستراتژی شرکت توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای تحلیلی است که بیش از ۹۰ درصد از شرکت‌های موجود در فهرست فورچون ۵۰۰ از محصولاتش استفاده می‌کنند. بااین‌حال، تمام این دستاوردها باعث نشده میکرواستراتژی شناخته شده شود؛ بلکه خریدهای بزرگ بیت‌کوین بود که باعث شد بسیاری از افراد که اسم این شرکت را نشنیده بودند، با میکرواستراتژی آشنا شوند.

چند هفته پیش، توییت مدیرعامل میکرواستراتژی با مضمون توصیه به ایلان ماسک برای خرید بیت‌کوین خبرساز شد. نگاهی به افزایش ارزش سهام میکرواستراتژی نشان‌دهنده‌ی این است که سیاست‌های مایکل سیلور چندان نیز اشتباه نبوده است؛ چراکه ارزش سهام میکرواستراتژی در دسامبر از ۲۸۹ دلار به بیش از ۵۴۵ دلار رسیده است.

مقاله‌های مرتبط:

حال اخبار منتشرشده حاکی از آن است که مورگان استنلی با خرید ۷۹۲٫۶۲۷ هزار سهم میکرواستراتژی که ۱۰/۹ درصد از سهام شناور این شرکت را شامل می‌شود، جزو شرکای این شرکت است. اسناد منتشرشده گویای این موضوع است که خرید مذکور ۳۱ دسامبر سال جاری اتفاق افتاده است. 

براساس اطلاعات ارائه‌شده، میکرواستراتژی بیش از ۷۰٫۴۷۰ بیت‌کوین در اختیار دارد که ارزش آن بیش از ۲/۸ میلیارد دلار است. به‌نظر می‌رسد با رشد روزافزون ارزش بیت‌کوین، نظر شرکت‌های سرمایه‌گذاری نظیر مورگان استنلی به بیت‌کوین بیش‌ازپیش جلب می‌شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چراغ سبز مورگان استنلی به بیت کوین با خرید ۱۰ درصد از سهام میکرواستراتژی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..