تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا کرونا در جوانان باعث ایجاد سکته می‌شود؟

او ادامه داد: شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه بیماری کرونا، با روش‌هایی «نامعمول» موجب تشکیل لخته خون در شریان‌های بزرگ شده و  می‌تواند به حوادث عروقی از جمله سکته مغزی ایسکمیک منتهی شود.

مشیری همچنین ادامه داد: به گفته «توماس اکسلی» جراح مغز و اعصاب مجتمع درمانی «مونت سینای» نیویورک، در دو هفته گذشته، در جریان پاندمی بیماری کووید - ۱۹، سکته‌های ناگهانی در میان افراد جوان، هفت برابر افزایش یافته است و این در حالی است که این بیماران، ریسک فاکتور و سابقه بیماری زمینه‌ای نداشتند و آزمایش تشخیصی بیماری کرونا، در همه بیماران مثبت بوده است؛ همچنین اکثر بیماران، پیش از وقوع حوادث عروقی با علایم خفیف بیماری کووید ۱۹، در خانه بوده و نیازی به بستری نداشتند.

او ادامه داد: او و گروه همکارانش از مردم درخواست می‌کنند که مراقب نشانه‌های درگیری عروقی، در زمینه ابتلا به ویروس کورونا باشند و در صورت شک به سکته مغزی، سریع با خدمات اورژانس بیمارستانی تماس بگیرند.

مشیری درباره عوامل وقوع سکته مغزی درمیان افراد مبتلا به کرونا گفت: برای یادآوری نشانه‌های هشدار دهنده وقوع سکته مغزی از سرنخ‌های این کلمه کمک بگیرید:FAST  به این معنی که:
F: Face drooping در افتادگی صورت
A: Arm weakness در ضعف بازو
S: Speach difficulty در اختلال تکلم
T: Time for call وقت آن است با اورژانس تماس بگیرید.

23302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا کرونا در جوانان باعث ایجاد سکته می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..