تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی جدیدترین مانیتورهای گیمینگ ایسر در آستانه‌ی CES 2021

به ‌نظر می‌رسد ایسر برنامه‌های ویژه‌ای برای سال ۲۰۲۱ دارد. این شرکت روز گذشته نخستین مجموعه از محصولات جدید خود را در آستانه‌ی برگزاری CES ۲۰۲۱ رونمایی کرد که در بین آن‌ها، سه مانیتور گیمینگ به‌ چشم می‌خورند.

بر اساس گزارش ورج، این مانیتورهای گیمینگ ایسر قرار است در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) از راه برسند. مهم‌ترین مانیتور گیمینگ جدید ایسر، Nitro XV28 است که ابعاد ۲۸ اینچ و وضوح 4K دارد و محتوای بصری را از طریق پنل IPS با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۴۴ هرتز به ‌نمایش می‌گذارد.

مانیتور Nitro XV28 ایسر از فناوری ای ام دی فری سینک پریمیوم (AMD FreeSync Premium) پشتیبانی می‌کند. Nitro XV28 نخستین مانیتور گیمینگ ایسر است که از درگاه HDMI 2.1 استفاده می‌کند.

اگر از کابل سازگار با درگاه HDMI 2.1 استفاده کنید، به مهم‌ترین مزیت Nitro XV28 یعنی اجرای بازی‌ ویدئویی با وضوح 4K و نرخ ۱۲۰ فریم‌ بر ثانیه‌ با فناوری نرخ نوسازی تطبیقی (VRR) دسترسی پیدا خواهید کرد. این یعنی مانیتور ۲۸ اینچ 4K ایسر نه‌تنها گزینه‌ای عالی برای گیمرهای پی‌سی با کارت‌ گرافیک رده‌بالایی نظیر Nvidia RTX 3080 و AMD Radeon RX 6800 XT است، بلکه مانیتوری باکیفیت برای دارندگان کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 سونی محسوب می‌شود.

مانیتور Nitro XV28 ایسر از دو HDMI 2.1 به‌ همراه یک درگاه دیسپلی پورت و یک درگاه USB-C با پشتیبانی از استاندارد ۶۵ وات PD، چهار درگاه USB Type-A 3.0 و یک درگاه USB Type-B برای تأمین انرژی آن درگاه‌های USB استفاده می‌کند. 

ایسر مانیتور XV28 را با قیمت ۸۹۹ دلار می‌فروشد و این یعنی با مانیتوری ارزان‌قیمت طرف نیستیم. البته این قیمت برای نمایشگر 4K که از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی می‌کند عجیب نیست. اگر به ‌دنبال مانیتوری می‌گردید که به‌خوبی روی میز جای بگیرد و قابلیت‌های سطح بالایی ارائه دهد، XV28 قطعا ارزشش را دارد.

با پرداخت هزینه‌ای مشابه می‌توانید به تلویزیون ۵۵ اینچ Vizio 4K OLED TV که از درگاه HDMI 2.1 بهره‌مند است دسترسی پیدا کنید. البته طبق برخی از گزارش‌ها، برخلاف اعلام ویزیو، قابلیت نرخ نوسازی تطبیقی این تلویزیون فعلا کار نمی‌کند. ایسر می‌گوید مانیتور XV28 بدون هیچ‌گونه مشکلی از وضوح 4K و نرخ ۱۲۰ فریم ‌بر ثانیه با نرخ نوسازی تطبیقی در کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی می‌کند.

نمای جلو مانیتور Predator XB27 ایسر

مانیتور Predator XB27 ایسر با صفحه‌نمایش 1440p و پشتیبانی از جی سینک

دو مانیتور دیگر ایسر نیز قیمت پایینی ندارند؛ اما دارای یک ‌سری قابلیت سطح بالا هستند که در Nitro XV28 پیدا نمی‌شود. مانیتور Predator XB27 که ابعادی ۲۷ اینچی دارد، برچسب قیمت ۱۰۹۹ دلار را یدک می‌کشد. این مانیتور که صفحه‌نمایش IPS با وضوح QHD دارد از استاندارد HDR400 پشتیبانی می‌کند و  از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد.

مانیتور Predator XB27 ایسر در حالت عادی محتوای بصری را با حداکثر نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و در حالت اورکلاک با حداکثر نرخ نوسازی ۲۷۵ هرتز به ‌نمایش می‌گذارد. این مانیتور دارای زمان پاسخ‌دهی نیم‌ میلی‌ثانیه است. مانیتور Predator XB27 از فناوری جی سینک انویدیا پشتیبانی می‌کند. 

Predator XB27 امکان اجرای نرم و روان بازی‌ روی سیستم‌های مجهز به کارت‌ گرافیک انویدیا فراهم می‌کند و توانایی پشتیبانی از قابلیت جدید Reflex دارد. Reflex که توسط انویدیا معرفی شد، می‌تواند در تمامی لوازم جانبی متصل به سیستم، تأخیر را تجزیه‌و‌تحلیل و سپس بهینه‌سازی کند. این مانیتور ایسر دو درگاه HDMI، یک درگاه دیسپلی پورت، سه درگاه USB Type-A 3.0، یک درگاه USB Type-A 2.0 و یک درگاه USB Type-B برای تأمین انرژی درگاه‌های USB دارد. 

نمای جلو مانیتور Predator XB32 ایسر

Predator XB32 مانیتوری ۳۱٫۵ اینچی است که هم‌اندازه با مانیتور ۲۷ اینچ Predator XB27 به‌نظر می‌رسد

ابعاد سومین مانیتور جدید ایسر با نام Predator XB32، به ۳۱٫۵ اینچ می‌رسد و محتوای بصری را از طریق پنل 4K IPS به ‌نمایش می‌گذارد. این مانیتور از فناوری جی سینک پشتیبانی می‌کند و به‌روزرسانی از طریق GeForce Experience باعث می‌شود Predator XB32 بهتر از کارت‌های گرافیک مدرن انویدیا پشتیبانی کند.

مانیتور Predator XB32 دارای نرخ نوسازی نیتیو ۱۴۴ هرتز است و از HDR400 پشتیبانی می‌کند. این مدل با قیمت ۱۱۹۹ دلار به ‌بازار می‌آید و دارای دو درگاه HDMI، یک درگاه دیسپلی پورت، یک درگاه USB-C با پشتیبانی از استاندارد ۶۵ وات PD، چهار درگاه USB Type-A 3.0 و یک درگاه USB Type-B برای تأمین انرژی آن‌ها است. 

تصویر اصلی مقاله، مانیتور Nitro XV28 را نشان می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی جدیدترین مانیتورهای گیمینگ ایسر در آستانه‌ی CES 2021»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..