تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش خیرین در پیشرفت جامعه ماندگار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در نشستی با علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس هیئت‌مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان سمنان ضمن بیان اینکه امروزه خیرین نقش مهمی در توسعه فرهنگی و علمی جامعه ایفا می‌کنند بیان داشت: خیرین افرادی هستند که با عشق و برای دلشان پا به عرصه نیکوکاری می‌گذارند.
وی با اشاره به نقش خیرین استان سمنان در حوزه‌های متعدد گفت: بایستی از ظرفیت این قشر برای توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی استفاده شود.
طاهریان افزود: در صورت همکاری اتاق بازرگانی، آماده دریافت مجوزهای لازم برای ایجاد یک کتابخانه مشارکتی یا ایستگاه مطالعه در اتاق بازرگانی هستیم.
علی‌اصغر جمعه‌ای، رئیس هیئت‌مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان گفت: همه اقشار بایستی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی گام بردارند.
وی بیان داشت: ترویج فرهنگ مطالعه برای دستگاه‌های اجرایی یا مردم خاصی نیست بلکه همه مردم و مسئولان باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.
وی با اشاره به این مطلب که همه مردم باید از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کند گفت: انسان‌ها می‌توانند همیشه کتاب‌های کوچک با حجم کم را برای مطالعه به همراه داشته باشند.
جمعه‌ای نقش خانواده و آموزش‌وپرورش را در ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه مهم دانست و اظهار داشت: فرزندانمان را بایستی از دوران کودکی به کتابخوانی تشویق کنیم.
رئیس هیئت‌مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان گفت: مردم بایستی دسترسی آسان به کتاب داشته باشند.
 جمعه‌ای با تأکید بر اینکه تاکنون فعالیت‌هایی در زمینه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی توسط انجمن خیرین کتابخانه ساز استان سمنان انجام‌شده است خاطرنشان کرد: فعالیت این انجمن به‌صورت استانی است و باید مجدداً رونق بگیرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش خیرین در پیشرفت جامعه ماندگار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..