تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




TCL تلویزیون‌های جدید خود با پنل mini LED را به نمایشگاه CES 2021 می‌آورد

تقریبا زمان بسیار کمی با برگزاری یکی از رویدادهای بزرگ سال باقی مانده است؛ رویدادی که بسیاری از شرکت‌ها دستاوردهای جدیدشان را به دنیا معرفی می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند از آخرین محصولات حوزه‌ی فناوری مطلع شوند. نمایشگاه CES ۲۰۲۱ امسال میزبان اتفاقات جالبی خواهد بود که شاید بتوان یکی از آن‌ها را معرفی تلویزیون‌های جدید TCL دانست.

بنابر گزارش رسانه‌ی خبری GSMArena، سران TCL حضور این شرکت در رویداد بزرگ CES امسال را تأیید کرده‌اند و گویا می‌خواهند تلویزیون‌های پیشرفته‌ی خود را رونمایی کنند. تلویزیون‌های TCL از پنل‌های mini LED استفاده می‌کنند و برای مصرف‌ خانگی در نظر گرفته شده‌اند.

در‌حال‌حاضر، TCL اولین شرکتی است که تلویزیون‌هایی مجهز به پنل mini LED را برای مصارف خانگی عرضه می‌کند؛ اما مدل‌های تجاری تلویزیون‌های mini LED را شرکت‌های مختلف به بازار عرضه ‌کرده‌اند که البته بسیار گران‌قیمت هستند.

تیزر تبلیغاتی شرکت TCL

به‌طورخلاصه، می‌توان گفت پنل mini LED راهکاری جالب برای رفع مشکل نور پس‌زمینه با استفاده از چراغ‌های LED ارائه می‌دهد. درواقع، پنل mini LED در‌مقایسه‌با پنل QLED میزان روشنایی تصاویر را بهتر کنترل می‌کند و رنگ‌ها را شبیه‌تر به واقعیت می‌تواند به‌نمایش بگذارد.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود TCL محصولات دیگری نیز برای ارائه به نمایشگاه CES ۲۰۲۱ بیاورد که به سیستم‌هال صوتی و تلویزیون‌های QLED و لوازم خانگی می‌توان اشاره کرد. انتظار می‌رود نمایشگاه CES ۲۰۲۱ از ۱۱ ژانویه (۲۲ دی) آغاز شود و تا ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) ادامه یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «TCL تلویزیون‌های جدید خود با پنل mini LED را به نمایشگاه CES 2021 می‌آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..