تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت‌ قزوین در عرصه‌های هنری بسیار بالاست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی که به منظور تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان به قزوین سفر کرده است، گفت: استفاده از تجارب مسئولان و مدیران با تجربه، بسیار حائز اهمیت و راهگشاست و این مهم در حوزه هنری استان قزوین دنبال می شود.

او تصریح کرد: یکی از رویکردهای صحیح نیروهای ارزشی، توجه به شایسته‌سالاری در تمام عرصه‌هاست و این مهم سبب پیشرفت و اثرگذاری حوزه‌های مسئولیتی آنها شده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه استان قزوین مزیّن به هنر و سرمایه‌های هنری در عرصه‌های مختلف است، بیان کرد: ظرفیت‌های استان قزوین در عرصه‌های هنری بسیار بالاست و هر چه بتوانیم ظرفیت‌های استان را فعال‌تر کنیم، جلوه‌های عظیم‌تری از هنر را در این خطه شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین تابلوی هنری در عصر ما که محصول سیره و سنت انبیاء(ع)، ائمه اطهار(ع)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، سردار سلیمانی بود که با همت، اخلاص و آرامش در بحرانی‌ترین شرایط هنر عظیم خود را به نمایش گذاشت و عالم را تحت تأثیر قرار داد.

او به پشتوانه‌های دینی و ایمانی برای تقویت جایگاه هنری اشاره کرد و گفت: قرآن و سیره انبیاء، رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) به عنوان پشتوانه‌های ما برای تقویت جایگاه حوزه هنری است و هر چه از این ظرفیت عظیم بهره ببریم نسبت به سایر ملت‌ها موفق‌تر و متمایزتر است.

عابدینی با تأکید بر اینکه پدیده‌های هنری بزرگ ما برگرفته از قرآن است، اظهار کرد: یکی از پدیده‌های مهم هنری، مثنوی مولانا و اشعار حافظ است که همگی برگرفته از قرآن است، همان طور که حافظ فرموده هر چه کردم همه از دولت قرآن کردم!

امام جمعه قزوین تصریح کرد: با ظرفیت‌های عظیم ایمانی و قرآنی که پشتوانه حوزه‌های هنری ماست، نگاه‌ها ‌باید بین‌المللی دیده شود و هر چه دست به دست هم دهیم این ظرفیت‌ها بیشتر فعال شده و اثرگذاری‌ها بیشتر می‌شود.

او بیان کرد: خداوند وقتی از بندگان فرهیخته صحبت می‌کند می‌گوید آنها تمام تلاش خود را برای برپایی دین به کار می‌گیرند و ما نیز در حوزه‌های مسئولیتی خود تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا دین را با تمام شاخه‌های آن برپا کنیم و حوزه هنری بهترین فضا برای تحقق این امر الهی است.

محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پایان بیان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی زمینه‌ساز رشد هنر انقلاب و اهالی هنر انقلاب است و استان قزوین با ظرفیت‌های عظیم خود می تواند تحقق این رسالت را شتاب بخشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت‌ قزوین در عرصه‌های هنری بسیار بالاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..