تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش نصب فلاش تانک به صورت حرفه ای

فلاش تانک از ملزومات هر سرویس بهداشتی می باشد که با سیستم مجهز خود کم کم جای آب ریختن با آفتابه را گرفته است و عمل تخلیه آب را به طور پیشرفته انجام می دهد. نصب فلاش تانک یکی ازمعضلاتی است که امروزه همه بعد از خرید فلاش تانک دارند، چرا که شرکت سازنده این وسیله، برای نصب آن خدماتی ندارد.


 


در این مقاله با آموزش گام ها و مراحل نصب و راه اندازی فلاش تانک سعی داریم از دغدغه شما نسبت به این مسئله و کاهش هزینه های جانبی نصب یا تعمیرات آن، بکاهیم.


 


نکته! پیش از نصب فلاش تانک، در صورت مواجه با بوی بد فاضلاب توالت، ابتدا به رفع این مشکل اقدام کنید. سریع ترین روش برای اقدام به رفع گرفتگی توالت یا رفع بوی نامطبوع فاضلاب، این است که نزدیک ترین فرد متخصص به منطقه خود را پیدا کرده و با او تماس بگیرید. در سایت برچسب برای ساکنین تهران چنین امکانی فراهم شده است.


 


کافیست نام منطقه خود را جست و جو کنید، مثلا اگر در سعادت آباد هستید با جست و جوی لوله بازکنی سعادت آباد، به صفحه مربوطه هدایت شده و لیستی از شماره تماس نزدیک ترین لوله بازکن ها به خود را مشاهده میکنید. پس از برقراری تماس این افراد نیم ساعته به محل می رسند.


 


نصب فلاش تانک روکار

 


نصب فلاش تانک روکار کار بسیار ساده تری از فلاش تانک های توکار است و کاربرد بیشتری دارد. در ادامه به توضیح مراحل آن می پردازیم.


 


اندازه گیری لوله ها

 


ابتدا باید اندازه لوله ها که مخزن فلاش تانک روی آن قرار میگیرد را در ارتفاع 150 سانتی متر و نهایتا در ارتفاع 180 سانتی متری قرار دهید و لوله های فلاش تانک را سر هم کنید و بست های آن را بر روی دیوار علامت بزنید.
حتما دقت کنید که لوله ها دارای پیچ و خم نباشند و در یک راستا نصب شده باشند تا در انتهای نصب فلاش تانک بد چشمی نکنند و هم اینکه عملکرد فلاش تانک بهتر باشد.


 


نصب فلاش تانک با بستن لوله ها


 


مراقب باشید لوله ای از فلاش تانک که به سنگ توالت وصل است، دچار گرفتگی نشده باشد. اگر لوله های فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شده است، در هر منطقه ای از تهران باشید، می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید.
سایت برچسب می تواند بهترین لوله بازکن ها را به شما در سراسر تهران معرفی کند. فقط کافی است به آدرس https://barchasb.net/ مراجعه کنید و با شماره تلفن لوله بازکن ها تماس بگیرید.


 


مونتاژ کردن قطعات مخزن

 


معمولا سخت ترین قسمت نصب فلاش تانک مونتاژ کردن قطعات مخزن آن است، برای این کار مراجعه به دفترچه راهنمای فلاش تانک برای نصب آن بهترین کار است.
اما معمولا فلاش تانک ها اینگونه طراحی شده اند که مونتاژ آنها با نصب فلوتر شروع می شود و شما ابتدا باید فلوتر را در ته فلاش تانک ببندید، بعد آن را به وسیله واشر ها خوب آب بندی کنید و در انتها می توانید با نصب دسته فلوتر و شناور، مونتاژ قطعات را تمام کنید.


 


نصب فلاش تانک و مونتاژ مخزن


 


مرحله پایانی نصب فلاش تانک

 


برای نصب مخزن فلاش تانک باید ابتدا گیره آن را بر روی دیوار بگذارید و بعد سوراخ های آن را علامت بزنید، بعد با پیچ و رول پلاک آن را در سر جای خود محکم کنید و فلاش تانک را روی آن نصب کنید و شلنگ آب فلاش تانک را به آن وصل کنید.


 


اگر برای راه اندازی فلاش تانک به مشکلی برخوردید یا در منزل لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شد، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت برچسب است. خدمات لوله بازکنی غرب تهران، شرق، شمال، جنوب و تمامی مناطق تهران، به صورت شبانه روزی در دسترس و قابل سفارش هستند. فقط کافیست تماس بگیرید.


 


حتما مراقب باشید که هنگام نصب فلاش تانک آب بندی آن را خوب انجام دهید و طبق دفترچه راهنما پیش بروید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش نصب فلاش تانک به صورت حرفه ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..