تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات احتمالی موتورولا موتو جی استایلوس و تصاویر آن منتشر شد

به گزارش Voice،اOneLeaks (استیو همراستافر) و Evleaks (ایوان بلس) اطلاعاتی در مورد جایگزین موتو جی پرو که موتو جی استایلوس نام دارد،  منتشر کرده‌اند. البته این دو نفر درباره محل قرار گرفتن حسگر اثر انگشت اختلاف‌ نظر دارند. ایوان بلس بر این باور است که حسگر اثر انگشت موتو جی استایلوس با دکمه پاور ترکیب شده و استیو همراستافر می‌گوید حسگر  انگشت آن در پشت گوشی قرار گرفته است.

مقاله‌ی مرتبط:

همین اختلاف ‌نظر باعث می‌شود که درباره طراحی نهایی موتو جی استایلوس اطمینان نداشته باشیم. با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که چهار دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

بر اساس شایعات، موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ یک گوشی بزرگ با صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچ و ابعاد ۱۶۹٫۶ در ۷۳٫۷ در ۸٫۸ میلی‌متر خواهد بود. ضخامت گوشی در قسمت دوربین پشت به ۱۰٫۹ میلی‌متر می‌رسد. این ابعاد نشان می‌دهد که موتو جی استایلوس بلند‌تر و باریک‌تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا خواهد بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که به همراه موتو جی استایلوس یک قلم عرضه می‌شود.

گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

موتو جی استایلوس یک محصول میان‌رده خواهد بود که نزدیک‌ترین رقیب آن، ال‌جی استایلو ۷ به ‌حساب می‌آید.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

طبق شایعات، موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۷۵ مجهز خواهد شد و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. صفحه‌نمایش این گوشی از وضوح +FullHD بهره می‌برد. دوربین اصلی موتو جی استایلوس ۴۸ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق خواهد بود. البته بر اساس برخی از شایعات، دوربین ماکروی این گوشی حسگر ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین تشخیص عمق آن ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی موتو جی استایلوس ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

موتو جی استایلوس ۲۰۲۱

در شایعات گفته شده است که موتو جی استایلوس به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا باتری خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات احتمالی موتورولا موتو جی استایلوس و تصاویر آن منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..