تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صابون‌های نوستالژیِ خاطره‌انگیز

برترین‌ها: بچه‌های دهه ۸۰ به بالا یادشان نمی‌آید، ما آن زمان‌ها یک صابون داشتیم که تمام نیاز‌های بهداشتی یک خانواده را برطرف می‌کرد. ما که مثل امروزی‌ها تک‌فرزند نبودیم، همیشه در همه‌ی خانه‌ها از هر رنج سنی که فکرش را بکنید بچه یافت می‌شد.

مثلا یادم می‌آید صابون خانه‌ی ما برای شستن کهنه‌ی برادر کوچکم، برای شستن دست‌‌ و صورت تمام اهالی خانه، برای شستن جوراب‌های پدر و از پوست درآوردن بدن نحیف ما در حمام توسط مادر به‌کار می‌رفت. یادش بخیر آن زمان صابون‌ها چندمنظوره بود و خبری از ناز و اداهای امروزی و لوسیون و... غیره نبود. برایتان چند عکس از این صابون‌های خاطره‌انگیز آورده‌ایم.

صابون

صابون

صابون

صابون

صابون

صابون

صابون

اگر شما هم آن روز‌ها را به‌خاطر دارید، خاطرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صابون‌های نوستالژیِ خاطره‌انگیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..